• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3237 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت

تشكل‌ها

اتمام پروژه مسكن مهر انديشه تا پايان شهريور| مديرعامل شهر جديد انديشه گفت: بخش عمده‌اي از واحد‌هاي مسكن مهر در اين شهر آماده واگذاري است و پرونده مسكن مهر در شهر جديد انديشه تا پايان شهريور 1394 بسته خواهد شد. محمد آييني مديرعامل شهر جديد انديشه، درباره آخرين وضعيت واحدهاي مسكن مهر در اين شهر گفت: بخش عمده‌اي از واحدها در شهر جديد انديشه آماده است و واحدهاي آماده شده همراه با تكميل خدمات روبنايي است.

ورود پرتقال‌هاي قاچاق با تريلي |رييس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران گفت: با وجود ممنوعيت واردات پرتقال، اين ميوه به صورت غير قانوني از تركيه و مصر با تريلي وارد مي‌شود. حسين مهاجران افزود: پرتقال‌هاي وارداتي از تركيه و مصر در داخل كارتن‌ به كشور وارد مي‌شود و پس از آن در سبد قرار مي‌گيرد. وي در پاسخ به اين سوال كه واردات پرتقال ممنوع است، گفت: اين كار به صورت غيرقانوني انجام مي‌شود. تريلي‌هايي كه اين پرتقال‌ها را وارد مي‌كنند در مقابل، هندوانه از كشور خارج مي‌كنند. مهاجران افزود: هندوانه بيشتر به كشورهاي تركيه و عراق صادر مي‌شود و هندوانه ايراني از بهترين هندوانه‌هاي جهان محسوب مي‌شود.

افزايش توليد خودرو |توليد انواع خودرو در كشور در فروردين امسال 41 درصد افزايش يافته است. براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت فروردين امسال توليد انواع خودرو در كشور با رشد 41 درصدي از 41 هزار و 150 دستگاه در فروردين 1393 به 58 هزار و 23 دستگاه افزايش يافت. در اين مدت توليد انواع خودروي سواري در كشور با رشد 55 درصدي از 35 هزار و 445 دستگاه در فروردين 1393 به 54 هزار و 952 دستگاه افزايش يافت. فروردين امسال توليد انواع وانت با كاهش 3/56 درصدي از 5430 دستگاه در فروردين 1393 به 2374 دستگاه كاهش يافت. در اين مدت توليد انواع ميني‌بوس و ميدل‌باس با رشد 20 درصدي از پنج دستگاه در فروردين 1393 به شش دستگاه افزايش يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون