• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3237 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت

زير ذره بين اقتصاد

بروز مشكل در صادرات به عراق| معاون توسعه تجارت خارجي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: افزايش ناگهاني 25 درصدي تعرفه‌هاي گمركي عراق در هفته گذشته، صادركنندگان استان و روند صادرات را دچار مشكل كرده است. يونس حسين‌نژاديان گفت: پس از پيگيري‌ها و رايزني‌هاي انجام شده با عراق، اين مشكل در مرز شلمچه حل شد اما در مرز چزابه همچنان تعرفه‌ها بالاست و هم اكنون به دنبال حل اين مشكل هستيم تا تعرفه‌هاي گمركي به روال قبلي بازگردد.

تكميل آزادراه كربلا تا تابستان |در شرايطي كه كار براي به پايان رساندن طرح اتصال شمال به جنوب كشور از طريق چند طرح آزادراهي مهم پيگيري مي‌شود، تكميل گام‌هاي پاياني آزادراه كربلا نيز به عنوان يكي از مهم‌ترين مسيرهاي آزادراهي شرق به غرب كشور مراحل پاياني خود را طي مي‌كند. به گزارش ايسنا، مديركل راه و شهرسازي استان همدان درباره آخرين وضعيت تكميل اين آزادراه گفته هم اكنون باند شمالي آن به طور كامل زير بار ترافيك قرار دارد و فقط ۳۰ كيلومتر از باند جنوبي پروژه همچنان در دست اجراست.

نفت 66 دلار شد | بهاي نفت در بازار‌هاي جهاني كاهش يافت. بررسي توقف حملات در يمن از سوي عربستان و كاهش نگراني‌ها درباره عرضه نفت خاورميانه باعث كاهش بهاي نفت در بازار در معاملات امروز شد. همچنين افزايش ارزش دلار در برابر ديگر ارز‌ها نيز باعث فشار روي قيمت نفت شد كه با دلار معامله مي‌شود. اين در حالي است كه سرمايه‌گذاران منتظر اطلاعات ذخاير نفت خام امريكا در اواخر اين هفته براي تعيين دقيق‌تر مسير قيمت‌ها هستند. در معاملات نفت برنت با هشت سنت كاهش به 66 دلار و 37 سنت در هر بشكه رسيد. در حالي كه روز دوشنبه به 67 دلار و 10 سنت (بالاترين قيمت سال 2015) رسيده بود. همچنين نفت سبك امريكا نيز با هشت سنت كاهش 58 دلار و 85 سنت در هر بشكه معامله شد.

تاخير در پرواز|پرواز ساعت 17:50 تهران به رشت هواپيمايي آسمان با اقدامي عجيب مسافران را ساعت‌ها معطل و سرگردان كرد. ديروز هنگام فراخوان مسافران در ترمينال 4، اعلام شد كه هواپيماي پرواز مورد نظر فعلا به گرگان اعزام شده و مسافران بايد منتظر باشند تا آن پرواز برگردد و سپس عازم رشت شود. مسافران پرواز 844 از همه جا بي‌خبر و بدون اطلاع‌رساني قبلي ساعت‌ها در ترمينال 4 در فرودگاه مهرآباد آواره و سرگردان بودند. مشابه اين اتفاق نيز در پرواز شماره 3787 هواپيمايي آسمان از شيراز به تهران افتاد .اين پرواز كه قرار بود ساعت 14:15 حركت كند بدون اطلاع قبلي با دو ساعت تاخير حركت كرد .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون