• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4652 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت

مرتنز با ناپولي تمديد كرد

پروژه انتقال سردار به سن‌پائولو ناكام مي‌ماند؟

از جمله اخبار مهمي كه در چند ماه اخير سر زبان‌ها افتاده، تلاش ناپولي ايتاليا براي جذب سردار آزمون بوده است. آزمون در اين فصل روسيه با زدن 10 گل و دادن 6 پاس گل عملكردي خيره‌كننده از خودش برجاي گذاشته است. رسانه‌هاي ايتاليايي از جمله كالچو مركاتو در يك ماه گذشته بارها و بارها در گزارش‌هايي از علاقه شديد سران ناپلي‌ها به جذب آزمون خبر دادند و البته اين اخبار حواشي زيادي را هم به دنبال داشت. خود آزمون گفت دوست ندارد مدام بگويد از فلان تيم پيشنهاد دارم و سران زنيت هم اين اخبار را ساخته و پرداخته رسانه‌ها و دلال‌ها مي‌دانستند. اما آنچه باعث مي‌شد پيوستن ستاره ايراني به فوتبال ايتاليا محتمل به نظر برسد، وضعيت ناپولي در نقل و انتقالات پيش‌ رو بود. رسانه‌ها در ماه‌هاي گذشته از جدايي آركاديوش ميليك  و دنيس مرتنز دو مهاجم ناپولي خبر داده بودند، اما اخباري كه روزهاي گذشته منتشر شد، نشان داد وضعيت كمي پيچيده است.
بر اين اساس مرتنز كه فصل گذشته درگيري‌هاي زيادي با كادر فني و مديريت باشگاه ناپولي پيدا كرده بود و به هيچ عنوان زير بار تمديد قرارداد نمي‌رفت به يك‌باره تصميم گرفته است قراردادش را تا 2024 با ناپلي‌ها تمديد كند. اين در حالي بود كه حتي مقصد بعدي اين مهاجم بلژيكي نيز مشخص شده بود و گفته مي‌شد او بعد از اتمام قراردادش به صورت آزاد يا راهي اينتر مي‌شود يا چلسي. در مورد مهاجم ديگر ناپولي يعني ميليك نيز شنيده مي‌شود با وجود علاقه اين مهاجم به ترك سن‌پائولو و پيوستن به يوونتوس، سران ناپولي سختگيري زيادي نشان مي‌دهند و قصد دارند با ارايه ارقام بالا توريني‌ها را از انجام اين معامله منصرف كنند يا سود خوبي به جيب بزنند كه همين مساله باعث بروز مشكلاتي در مذاكرات طرفين شده است. 
در چنين شرايطي و اگر هيچ يك از دو مهاجم اصلي ناپولي از اين تيم جدا نشوند طبيعتا جايي براي سردار آزمون باز نخواهد شد تا او بتواند فوتبالش را در سري آ ادامه دهد. يعني حتي در صورت پيوستن به اين تيم نيز احتمالا در تركيب اصلي گتوزو جايي پيدا  نخواهد كرد و اين چيزي نيست كه مهاجم گلزن كشورمان بخواهد. اما برخي خبرنگاران نزديك به باشگاه ناپولي گزارش دادند كه با وجود ماندن مرتنز، باشگاه همچنان در حال ادامه انجام مذاكرات براي جذب آزمون است. ديگر مساله‌اي كه مي‌تواند اين انتقال را دچار مشكل كند، تفاوت قيمت مدنظر سران باشگاه زنيت با سران باشگاه ناپولي است. طبق اعلام بنگاه‌هاي اقتصادي فوتبال توان خريد باشگاه‌هاي فوتبال به خاطر شيوع بيماري كرونا به ‌شدت افت  كرده است. 
به هر حال فعلا سردار آزمون در مثلثي برزخي گرفتار شده و معلوم نيست آينده‌اش به چه شكل پيش خواهد رفت. در حال حاضر ناپولي جدي‌ترين تيمي است كه مهاجم ملي‌پوش كشورمان را مي‌خواهد و در كنار آن از چند تيم ديگر از جمله اتلتيكومادريد نيز نام برده مي‌شود كه به نظر چندان جدي به نظر نمي‌رسد. سردار در حال حاضر در تعطيلي ناشي از لغو مسابقات فوتبال به خاطر پاندمي كرونا به سر مي‌برد و بايد ديد بعد از اين تعطيلات اجباري از لحاظ سطح آمادگي چه وضعيتي پيدا كرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون