• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4656 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ خرداد

ويژه

در بخشنامه‌اي از سوي بيمه مركزي اعلام شد

بيمه‌نامه چاپي دراختيار بيمه‌گذاران قرار مي‌گيرد

پس از صدور بخشنامه‌اي مبني بر ارايه خدمات بيمه‌اي بدون نياز به نسخه فيزيكي بيمه‌نامه شخص ثالث، بيمه مركزي با انتشار اطلاعيه‌اي نسبت به شفاف‌سازي برخي ابهامات موجود، اطلاع‌رساني كرد. به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل بيمه مركزي، در اين اطلاعيه آمده است: تصميم به ارايه خدمات بيمه‌اي به بيمه‌گذاران بدون نياز به نسخه فيزيكي بيمه‌نامه شخص ثالث به مفهوم حذف شبكه فروش از فرآيند عرضه بيمه‌نامه مذكور نبوده و شبكه فروش همچون گذشته نقش و كاركرد خود را حفظ خواهد كرد. براساس همين گزارش واحدهاي صدور (اعم از شعب و نمايندگان) در شركت‌هاي بيمه موظفند با رعايت دقيق مقررات مربوطه نسبت به تبيين و تشريح اهداف و منافع اين طرح براي بيمه‌گذاران اقدام لازم را به عمل آورند. بديهي است با دريافت شماره تلفن همراه از بيمه‌گذاران و ثبت آن در سيستم صدور، امكان هرگونه اطلاع‌رساني پيامكي وجود دارد و شركت‌هاي بيمه علاوه بر اطلاع‌رساني الكترونيكي در صورت درخواست بيمه‌گذاران موظفند نسخه چاپي بيمه‌نامه را نيز دراختيار آنان بگذارند.

بانك پارسيان جزو 10 شركت بزرگ سرمايه اسمي در بورس

شركت‌هاي سايپا، بانك صادرات، بانك پارسيان، هلدينگ پتروشيمي خليج‌فارس، ملي مس، تاپيكو و شستا به ترتيب با سرمايه 19.5، 17.5، 15.6، 14.3، 10.1، 8.1 و 8 هزار ميليارد توماني در رتبه‌هاي چهارم تا دهم بزرگان بورس به لحاظ سرمايه اسمي ايستادند. با آغاز امسال، تغيير و تحولات متعددي از لحاظ مواردي چون شاخص بورس، سرمايه اسمي شركت‌ها، قيمت هر سهم، ارزش روز بازار شركت‌ها و... در بورس رخ داد. بر اين اساس، بررسي شركت‌ها از لحاظ سرمايه اسمي در سال گذشته حكايت از كسب رتبه اول توسط بانك تجارت با سرمايه 22.3 هزار ميليارد توماني داشت و پس از آن به ترتيب فولاد مباركه، بانك صادرات، هلدينگ پتروشيمي خليج‌فارس، تاپيكو، ملي مس، سرمايه‌گذاري غدير، ذوب‌آهن، مخابرات و چادرملو در رتبه‌هاي دوم تا دهم قرار گرفتند، اما شركت ايران‌خودرو با برگزاري مجمع فوق‌العاده و تصويب افزايش سرمايه 1872 درصدي از همين محل در پايان سال گذشته، سرمايه را از 1.53 به 30.1 هزار ميليارد تومان رساند و در رتبه نخست بزرگان بورس ايران از لحاظ سرمايه اسمي ايستاد.

امكان فروش 30‌درصد از سهام عدالت در بانك رفاه آغاز شد

مشتريان بانك رفاه مي‌توانند 30‌درصد از سهام عدالت خود را از طريق اين بانك در بورس اوراق بهادار به فروش برسانند. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، با تصميم وزارت امور اقتصادي و دارايي و مصوبه شوراي عالي بورس، مشتريان بانك رفاه كه وضعيت سهام خود را براساس مديريت مستقيم سهام انتخاب و شماره شباي بانك رفاه كارگران را در سامانه سهام عدالت ثبت كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون