• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4666 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۲ خرداد

مبارزه روي شن‌هاي داغ

هيچ‌كس از جزيره بيرون نخواهد رفت

دانا وايت، رييس يواف‌سي تاييد كرده است كه جزيره مبارزاتي رقابت‌هاي هنرهاي رزمي تركيبي در ابوظبي واقع شده است و در ماه آينده چهار رويداد از جمله 251  UFC در آن برگزار مي‌شود. 
وايت در ماه آوريل گفته بود يواف‌سي در آستانه تاسيس يك جزيره خصوصي است تا جنگجويان بين‌المللي كه به دليل محدوديت‌هاي مسافرت در زمان شيوع بحران كرونا نمي‌توانند به ايالات متحده سفر كنند، بتوانند در رقابت‌ها حاضر شوند. 
او گفت جزيره ياس در 11 ژوئيه سه رويداد Fight Night را در تاريخ‌هاي 15، 18 و 25 ژوئيه ميزباني خواهد كرد كه مربوط به يواف‌سي 251 مي‌شود. او گفت تمام زيرساخت‌هاي لازم براي محل‌هاي استقرار و تمرين در كمتر از يك مايلي فرودگاه بين‌المللي در نظر گرفته شده است. 
وايت در صفحه فيسبوك UFC گفت: «همه‌چيز آنجا در آن جزيره رخ خواهد داد. هيچ‌كس جزيره را ترك نخواهد كرد. آنها به آنجا مي‌روند تا تمرينات شخصي خودشان را داشته باشند و در قرنطينه به فعاليت‌هاي‌شان بپردازند. ما يك هشت‌ضلعي واقعي آنجا روي ماسه‌ها داريم. زيرساخت‌ها باورنكردني است. مردم ابوظبي همه چيز را به درستي انجام مي‌دهند.»
سه مسابقه قهرماني يواف‌سي 251 با برگزاري مسابقه بين گيلبرت برونز و رقيب قهرمانش كامارو عثمان آغاز خواهد شد. 
يك منطقه حفاظت‌شده عظيم شامل محل برگزاري مسابقات، هتل، امكانات آموزشي و تمريني و اماكن غذاخوري براي مربيان، مبارزان، كاركنان UFC و خبرنگاران تعبيه شده است. اين كار به اين دليل انجام مي‌شود تا از رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي در جزيره اطمينان كامل حاصل شود. 
وايت گفت: «ما اين ايده را ساختيم و ارتقا داديم تا بتوانيم در جزيره مبارزه كنيم. ما به يك مقصد جديد كه بتواند ميزباني بين‌المللي را برعهده بگيرد، در ايام همه‌گيري جهاني نياز داشتيم.» او در ادامه افزود: «ابوظبي در 10 سال گذشته مكاني شگفت‌انگيز براي مبارزات بوده است و مكان مناسبي براي اين رويدادها است. زيرساخت‌هايي كه ما در حال ساختن آن هستيم، چيزي است كه براي اولين‌بار در عمر مبارزان انجام خواهد شد و آنها چيزي شبيه به اين را تاكنون نديده‌اند. از محل مسابقه تا مراكز آموزشي خصوصي و هشت‌ضلعي در جزيره. اين تجربه‌اي خواهد بود كه هيچ‌كدام از ما هرگز فراموش نخواهيم كرد.»
سازمان يواف‌سي چندين رويداد برنامه‌ريزي‌شده بين ماه‌هاي مارس و مه ‌را به دليل شيوع ويروس كرونا كه منجر به كشته شدن بيش از 400 هزار نفر در سراسر دنيا و بيش از 110 هزار نفر در ايالات متحده شده است، به تعويق انداخته بود. البته آنها در شهر فلوريدا مسابقات را بدون حضور هواداران در تاريخ 9 مه ‌از سر گرفتند. برگزاري آن مسابقات اما با انتقادات زيادي از اين سازمان همراه شد. بسياري از ورزشكاران از اجرا نشدن كامل پروتكل‌هاي بهداشتي شكايت داشتند و در طرف مقابل سازمان هيچ مسووليتي در قبال بيمار شدن احتمالي ورزشكاران تقبل نمي‌كرد. 
از جمله رقابت‌هاي جذابي كه هواداران انتظار دارند در يواف‌سي 251 و در جزيره رويايي ياس ببينند، مبارزه كودي گاربرانت با شان اومالي است. گاربرانت در آخرين مبارزه‌اش موفق شد رقيب برزيلي‌اش را شكست دهد و اومالي نيز با آن موهاي رنگين‌كماني‌اش توانست ادي وينلند را از پيش رو بردارد تا به ركورد 12 برد و صفر باخت دست پيدا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون