• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4689 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۲۱ تير

رانندگان به بحرين و ابوظبي نيز خواهند رفت

فراري ميزبان هزارمين گرندپري تاريخ

فراري قرار است هزارمين گرندپري تاريخ فرمول يك را در پيست خانگي خود در موگللو جشن بگيرد. اين تصميم در شرايطي گرفته شده است كه رقابت‌هاي اين فصل از 16 رقابت به 10 رقابت كاهش پيدا كرده.  اين براي نخستين‌بار است كه پيست مخصوص فراري در 25 مايلي شهر فلورانس منتقل مي‌شود. اين گرندپري به عنوان نهمين رقابت فصل و بعد از رقابت ديگري كه قرار است در مونزا ايتاليا برگزار شود، انجام خواهد شد. 13 سپتامبر زماني است كه براي اين مسابقه در نظر گرفته شده. آخرين رقابت فصل نيز در سوچي روسيه به انجام خواهد رسيد و نفرات برتر مشخص خواهند شد.  البته در جريان مسابقات ممكن است با توجه به شرايط به تعداد گرند‌پري‌ها افزوده شود. صاحبان فرمول يك اميدوارند بتوانند حداقل 15 مسابقه در اين فصل برگزار كنند و شايد بتوانند آن را به عدد 18 هم برسانند. گفته مي‌شود مسابقه‌اي در پورتيمائو در منطقه الگاروه كشور پرتغال در هفته‌هاي جاري برپا خواهد شد كه البته هنوز تاييد نشده است. انتظار مي‌رود فصل با سه مسابقه پياپي در خاورميانه پايان يابد. بحرين قرار است ميزباني دو رقابت را برعهده بگيرد و يك رقابت هم در ابوظبي باشد. 
چيس كري، رييس فرمول يك گفت: «ما خوشحاليم اعلام كنيم موگللو و سوچي بخشي از تقويم 2020 خواهد بود. مي‌خواهيم از همه همكاران‌مان براي حمايت‌هاي‌شان در هفته‌هاي آخر قدرداني كنيم.» او در ادامه افزود: «ما هفته گذشته  در اتريش  شروع بسيار خوبي داشتيم. حالا به‌طور جدي به برنامه‌هاي خود اطمينان داريم و مي‌خواهيم رقابت‌هاي باقيمانده فصل 2020 را به پايان برسانيم. گرندپري روسيه يك لحظه بسيار مهم براي ما در فصل جاري است و ما مشتاقانه منتظر بازگشت به اين شهر در سپتامبر هستيم.»
او در ادامه با اشاره به رسيدن به ركورد 1000 مسابقه گرندپري در فرمول يك گفت: «ما بسيار هيجان‌زده هستيم كه فرمول يك به ركورد هزار رقابت رسيده و قرار است اين مسابقه تاريخي در پيست فراري برگزار شود. هر دو مسابقه براي هواداران بسيار جذاب خواهد بود. همانند مسابقات بعدي كه در هفته‌هاي آتي برگزار مي‌شود و ما آنها را اطلاع‌رساني خواهيم كرد.» رقابت‌هاي فصل جديد فرمول يك از تاريخ 5 جولاي در پيست ردبول اتريش آغاز شد و با قهرماني والتري بوتاس به پايان رسيد. قرار است دومين رقابت فصل نيز فردا يكشنبه 12 جولاي در همان پيست ردبول به انجام برسد. بعد از آن مسابقات به مجارستان و پيست هانگورينگ خواهد رفت تا سومين گرندپري فصل نيز انجام شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون