• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3244 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ ارديبهشت

جهانبخش:

هيدينگ گفت اين تازه شروع كارت است

عليرضا جهانبخش افتخاري جديد براي فوتبال ايران به دست آورد. او عنوان بازيكن برتر جوپيلرليگ را به خود اختصاص داد تا دومين خارجي تاريخ اين ليگ شود كه چنين عنواني به دست آورده است. جهانبخش مي‌گويد: « امسال باشگاه اسپارتا روتردام مراسم را ميزباني مي‌كرد. ابتدا پنج گل برتر ليگ نمايش داده شد كه دو گل من هم جزوش بودند. يكي گلي كه از پشت محوطه جريمه به فورتانا سيتارد زدم و دومي گلي كه با پشت پا مقابل آلمره سيتي به ثمر رساندم.
 بعد هم به ترتيب بهترين بازيكن جوان فصل، بهترين گلزن، بهترين مربي و سپس بهترين بازيكن انتخاب شدند. بازيكن جوان فصل و بهترين مربي از تيم اف سي آيندهوون بودند، آقاي گل از تيم ما بود و بهترين بازيكن هم كه من انتخاب شدم. آرس، هم تيمي‌ام كه آقاي گل شد هم به صورت افتخاري ميان گزينه‌هاي بهترين بازيكن فصل آمد. پنج نفر بوديم، چهار هلندي و يك ايراني كه خوشحالم بين چهار هلندي توانستم اين عنوان را كسب كنم.» جهانبخش جايزه‌اش را از گاس هيدينگ دريافت كرد. او در اين باره مي‌گويد: «گاس هيدينگ جوايز را مي‌داد. باعث افتخارم بود كه گاو طلايي را از دست او گرفتم. كمي هم با هيدينگ صحبت كردم. او گفت كه بازي هايم را دنبال مي‌كند و نظرش روي من مثبت است. تاكيد كرد كه اگر همين‌طور ادامه بدهم آينده درخشاني خواهم داشت. گفت اين شروع كارت است و نبايد به اين جايزه و عنواني كه به دست آوردي
قانع شوي.»
 عليرضا جهانبخش در اين مراسم دو ميهمان ويژه داشت. پدر و مادر عليرضا هم كنارش نشسته بودند و شاهد انتخاب او به عنوان بازيكن برتر فصل. او در اين باره مي‌گويد: « بليت برگشت پدر و مادرم به ايران چند روز قبل بود اما خودم ترجيح دادم كه آنها در اين مراسم كنارم باشند. حس خيلي خوبي بود. استرس را در چهره آنها مي‌ديدم. به خصوص لحظه‌هاي آخر كه مجري مراسم مي‌خواست اسم بازيكن برتر را بگويد. خدا را شكر كه جلوي پدر و مادرم سربلند شدم. آنها به من افتخار كردند و از اين بابت خيلي خوشحالم.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون