• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3253 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد

وزير بهداشت: 17 ميليون تومان حقوق داديم اما كسي نيامد

اعتماد| وزير بهداشت گفت: با هياهوهاي ايجادشده باور كرده بودم ۲۰ هزار پزشك عمومي بيكار داريم ولي با پرداخت حقوق‌هاي 15 و ۱۷ ميليون توماني در مناطق محروم هم بيش از ۱۵۰۰پزشك نيامدند. يعني يا اين تعداد پزشك عمومي بيكار نداريم يا آنها فقط شماره
 نظام پزشكي دارند و ديگر پزشك نيستند.
سيد حسن قاضي‌زاده هاشمي اظهار كرد: در حال حاضر افرادي براي تحصيلات به خارج از كشور مي‌روند و پس از دريافت مدرك به كشور باز مي‌گردند كه نمي‌توان به آنها بي‌توجه بود و آنها را محدود به يك آزمون ملي كرد. نبايد تمام راه‌ها را براي اين افراد ببنديم و لازم است كه راه‌هاي ديگري براي به‌كارگيري اين افراد در نظام سلامت مانند دوره‌هاي آموزشي يا مهارت‌آموزي در نظر بگيريم. وزير بهداشت همچنين در گفت‌وگو با فارس گفت: اگر نظام پزشكي رودربايستي با متخلفان را كنار نگذارد و به خصوص در تهران با پزشكان متخلف زيرميزي برخورد جدي و قوي نكند، نهادهاي ديگر دست روي دست نمي‌گذارند و شايد لازم باشد قانون اصلاح شود.
وي افزود: «وقتي من‌ كار وزارت را شروع كردم خودم فكر مي‌كردم اين حرف كه مي‌گويند متخلفان زير ميزي انگشت شمار هستند، درست است، بعد ديدم كه اين جوري نيست. در شهرستان‌ها و نقاط دوردست به دليل تعرفه‌هاي غيرمنطقي و پرداخت‌هاي نامناسبي كه وجود داشته، اين كار به يك رويه تبديل شده بود، مردم هم فكر مي‌كردند بايد اين پرداخت‌ها را داشته باشند.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون