• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3273 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

كنايه امام جمعه كرمان به كوچك‌زاده در مورد سابقه هاشمي‌رفسنجاني


امام جمعه و نماينده ولي فقيه در كرمان در ديدار با مديران جديد و قديم آموزش و پرورش كرمان به‌شدت از افراطيون انتقاد كرد. به گزارش خبرآنلاين، صبح ديروز آيت‌الله جعفري، امام جمعه كرمان در ديدار با سيد داود ملكي و ابراهيم جهانگيري مديران جديد و سابق آموزش و پرورش استان در بخشي از سخنانش به انتخابات آتي مجلس اشاره كرد و گفت: چندي قبل جلالي (رييس دفتر آيت‌آلله مصباح‌يزدي در كرمان) پيش من آمد و به آقايان روحاني، لاريجاني، باهنر و هاشمي‌رفسنجاني با الفاظي مانند بي‌شعور و [...] توهين كرد. وي افزود: به وي گفتم بر چه اساسي اين مردان مسلمان را لعنت مي‌كني كه وي گفت من اجازه گرفتم.
 آيت‌الله جعفري خواستار روشنگري مردم شد و گفت: اينها از عناصر افراطي افراطي افراطي هستند. نماينده ولي فقيه در كرمان به ماجراي ملاقات كوچك‌زاده هم اشاره كرد و گفت: وي با چند نماينده ديگر آمده بودند اينجا، وقتي اسم هاشمي را بردم كوچك‌زاده برآشفت و گفت هاشمي چنين است و چنان.
جعفري افزود: من نمي‌گويم هاشمي معصوم است اما آن‌وقت كه تو در شكم مادرت بودي او داشت شكنجه مي‌شد. وي گفت: هاشمي از ياران باوفاي امام است. او زندان‌ها رفته است. يك بار هاشمي به من گفت از سر شب تا صبح شكنجه شدم. امام جمعه كرمان گفت: ما در جامعه با افراطيون مواجهيم. امام به مقام معظم رهبري و آقاي هاشمي علاقه داشتند و ما بايد مواظب باشيم كه مجلسي كه درآينده تشكيل مي‌شود اسلامي باشد.

 

شناسايي برخي اخلالگران سخنراني روحاني از سوي سپاه

سخنگوي وزارت كشور گفت: برخي اخلالگران مراسم سخنراني رييس‌جمهور در حرم امام‌خميني(ره) شناسايي شده‌اند.
به گزارش تسنيم، حسينعلي اميري، قائم مقام و سخنگوي وزارت كشور با اشاره به مراسم سخنراني رييس‌جمهور در شب سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و تلاش عده‌اي براي برهم زدن مراسم سخنراني وي گفت: تامين امنيت محدوده داخلي حرم حضرت امام خميني (ره) بر اساس مصوبه شوراي عالي امنيت ملي به‌عهده سپاه پاسداران است.
وي افزود: دوربين‌هاي داخل حرم در اختيار سپاه است و برادران ما در سپاه به اين موضوع رسيدگي مي‌كنند و به‌حسب آنچه بنده از معاون امنيتي وزارت كشور سوال كردم، گفتند كه اين موضوع در دست رسيدگي است و برخي‌ها شناسايي شده‌اند. سخنگوي وزارت كشور همچنين درباره آخرين آمار از استعفاي مديران دولتي براي حضور در انتخابات مجلس گفت: آمار دقيق استعفادهندگان روزهاي آينده منتشر مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون