• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3289 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير

نگاه

آينده روشن است

 

گروه سياسي| حجت‌الاسلام حسن روحاني، رييس‌جمهور كشورمان به همراه محمد نهاونديان صبح ديروز همراه با مردم تهران در راهپيمايي روز قدس شركت كرد. روحاني در جمع خبرنگاران گفت: از ملت بزرگ ايران كه ديشب تا صبح باشكوه تمام، قدر را پاس داشتند و امروز در راهپيمايي روز قدس راه يافتند، تشكر مي‌كنم. وي با بيان اينكه آينده روشن است، اظهار داشت: با وحدت، انسجام، مقاومت، ايستادگي، جهاد و فداكاري، همه مسلمانان از جمله ملت فلسطين به اهداف بلندشان مي‌رسند. رييس‌جمهور در پاسخ به اين سوال كه شرايط امروز جوامع اسلامي چقدر ساخته دست صهيونيست‌ها است؟ اظهار كرد: امروز البته در بسياري از كشورهاي اسلامي اختلاف و تفرقه وجود دارد و تروريست‌ها شرايط را براي زندگي مردم سخت و دشوار مي‌كنند و بي‌ترديد پشتوانه اين اختلافات، رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني هستند.

مظلوم‌ترين مردم دنيا

گروه سياسي| رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن تاكيد بر عمل به توصيه ائمه اطهار(ع) مبني بر حمايت از مظلومان و دشمني با ظالمان، حضور پرشور مردم را در حمايت از مردم مظلوم فلسطين، تحقق اين توصيه دانست. آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني كه در طول مسير راهپيمايي از سوي مردم شركت‌كننده در اين مراسم با شعارهاي درود بر خامنه‌اي سلام بر هاشمي، خامنه‌اي زنده باد هاشمي پاينده باد، هاشمي هاشمي خدا نگهدار تو همراهي مي‌شد، فلسطيني‌ها را مظلوم‌ترين مردم در دنيا دانست. رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به توطئه انگليسي‌ها براي تشكيل وطن يهود گفت: امروز مظلوم‌تر از همه در دنيا، فلسطيني‌هاي ستم‌ديده از دست اسراييلي‌ها هستند.وي گفت: ايرانيان اين درس را به خوبي فراگرفته‌اند و امروز با حضور پرشور و حماسي خود، حمايت از مردم مظلوم فلسطين را به خوبي نشان دادند.

ايستادگي ملت ايران

گروه سياسي| آيت‌الله آملي لاريجاني، حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس را پيام روشني براي رژيم صهيونيستي و كشورهاي حامي آن رژيم دانست و گفت: راهپيمايي عظيم روز قدس همواره براي استيفاي حقوق ملت مظلوم فلسطين بوده است. به گزارش اداره كل روابط عمومي قوه قضاييه، آيت‌الله آملي لاريجاني صبح ديروز پس از حضور در جمع راهپيمايان روز قدس در شهر قم در جمع خبرنگاران تصريح كرد: پيام روشن حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي ايستادگي ملت مسلمان ايران در برابر غرب و رژيم صهيونيستي است. رييس قوه قضاييه افزود: حضور گسترده مردم ايران در اين راهپيمايي در بحث انرژي هسته‌اي نيز پيام روشني براي غرب دارد و نشان مي‌دهد كه مردم مسلمان ما در مساله انرژي هسته‌اي هم ايستادگي دارند. آيت‌الله آملي لاريجاني حضور يكصدا و واحد مردم مسلمان ايران در راهپيمايي روز قدس را نشانگر اين دانست كه استكبار نمي‌تواند در مقابل ملتي كه شعار حق را دنبال مي‌كند بايستد و با آنها مقابله كند.

مواضع نمايشي امريكايي‌ها

گروه سياسي| نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با نمايشي خواندن موضع‌گيري‌هاي جديد مقامات امريكايي، آن را اهرم فشاري بر ايران و طرف‌هاي مقابل را نيازمند رسيدن به توافق دانست. علي مطهري موقعيت ايران پس از مذاكرات را بسيار خوب توصيف كرد و دستيابي به توافق را به نفع كشور دانست. نماينده مردم تهران در حاشيه راهپيمايي در روز جهاني قدس گفت: اگر توافق به دست آيد طبيعتا بيشتر به نفع ما است؛ معتقدم تيم مذاكره‌كننده بايد روي مواضع خود استوار باشد، البته در اين مورد موضع امريكايي‌ها به نظر بيشتر نمايشي است يعني اهرم فشار بر ايران، در حالي كه آنها بيشتر از ما احتياج به توافق دارند. به گزارش ايسنا، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: فكر مي‌كنم در نهايت امريكايي‌ها عقب‌نشيني مي‌كنند و اگر هم عقب‌نشيني نكنند و به فرض مذاكرات هم به بن‌بست برسد آنها بيشتر از ما ضرر مي‌كنند .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون