• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3289 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير

در حاشيه ‌روز قدس

محمدباقر نوبخت، سخنگوي دولت: تيم مذاكره‌كننده ايران با تمام قدرت از حقوق ملت ايران دفاع مي‌كند و اين دفاع نوعي حمايت از مردم مظلوم فلسطين است. تيم مذاكره‌كننده ايران با شش كشور بزرگ دنيا رودررو شده است و براي دفاع از حقوق ملت ايران تلاش مي‌كند. وي افزود: دفاع تيم مذاكره‌كننده از ملت ايران نوعي دفاع از مردم مظلوم فلسطين است؛ زيرا مردم ايران از تمام مظلومان جهان به‌خصوص از مردم فلسطين حمايت مي‌كند.

حجت‌الاسلام سيد محمود علوي، وزير اطلاعات: تيم مذاكره‌كننده همانند رزمندگان اسلام هستند كه ما دست از حمايت از آنها برنمي‌داريم. علوي در خصوص ضرورت حمايت از تيم مذاكره‌كننده خاطرنشان كرد: تيم مذاكره‌كننده مانند رزمندگان اسلام هستند كه ما اگر در يك عمليات پيش‌بيني شده موفقيتي به دست نمي‌آورديم، دست از حمايت از رزمندگان خود برنمي‌داشتيم و تنها در صورتي كه رزمندگان در جبهه پيروز مي‌شدند، از آنها حمايت نمي‌كرديم بلكه در همه حال از رزمندگان خود حمايت مي‌كرديم.

محمدرضا عارف، رييس بنياد اميد ايرانيان: حضور ميليوني مردم در روز قدس براي طرف‌هاي غربي در مذاكرات پيام دارد. اميدواريم حضور ميليوني راهپيمايان در روز قدس پيامي به طرف‌هاي غربي در مذاكرات هسته‌اي باشد تا با حسن نيت بيشتري مذاكرات را دنبال كنند. ما به دنياي غرب اعتمادي نداشتيم و بر همين اساس لازم بود تا اعتمادسازي صورت گيرد و در مقابل آنها هم در رابطه با فعاليت‌هاي هسته‌اي ما ترديد داشتند لازم بود تا آنها ترديدهاي‌شان برطرف شود. روند فعلي قابل قبول و قابل پيش‌بيني بود كه گام‌هاي آخر سخت‌تر باشد چرا كه معمولا كارهاي سخت را آخر سر مي‌گذارند‌.

محمد شريعتمداري، معاون اجرايي رييس‌جمهور: تيم مذاكره‌كننده سرداران نظام جمهوري اسلامي ايران در عرصه سياست خارجي هستند. وي درباره زياده‌خواهي‌هاي طرف امريكايي گفت: ما بر منطق خودمان همانند گذشته استوار هستيم و جمهوري اسلامي ايران بر حق خود و دفاع از آنچه حقوق ملت است البته در چارچوب منطق و طبق فرامين مقام معظم رهبري ايستادگي كرده است.

آيت‌الله موحدي‌كرماني، نايب‌رييس مجلس خبرگان رهبري: رژيم اسراييل يك غده سرطاني در قلب جهان اسلام است و نقش اساسي را براي پيشبرد اهداف استكبار در منطقه برعهده دارد. فرقي نمي‌كند مظلوم مسلمان باشد يا شيعه يا سني يا حتي غيرمسلمان بلكه در هر جاي دنيا كه ظلمي انجام مي‌شود ما با آن ظالم دشمن بوده و از مظلوم حمايت مي‌كنيم.

حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد، نايب‌رييس مجلس شوراي اسلامي: پيام روز قدس فرياد اعتراض جهان اسلام است. مهم‌ترين پيام راهپيمايي روز قدس فرياد اعتراض جهان اسلام در مقابل زياده‌خواهان و جنايت‌هاي‌شان در عراق، فلسطين، سوريه، يمن و بحرين است.

عبدالرضا رحماني‌فضلي، وزير كشور: حضور مردم در راهپيمايي روز قدس نشان از همبستگي و وحدت دارد. وي افزود: روز قدس، روز پيگيري اهداف انقلاب اسلامي است. رحماني‌فضلي ادامه داد: حضور مردم در حمايت از مستضعفين و به‌خصوص مردم مظلوم فلسطين است.

محمود احمدي‌نژاد، رييس دولت‌هاي نهم و دهم: راهپيمايي روز قدس نشان مي‌دهد كه مستكبران رو به سقوط و ملت‌ها به سمت اوج هستند. وي گفت: مهم‌ترين پيام اين راهپيمايي اين است كه انسان‌ها زنده و بيدارند و داراي حيات هستند. وي ادامه داد: اين راهپيمايي نشان مي‌دهد كه استكبار رو به موت است و ملت‌ها رو به اوج هستند. مستكبران رو به نابودي و اين ملت‌ها هستند كه آينده جهان را رقم خواهند زد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون