• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3289 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير

حمله شبانه براي ربودن دختر مورد علاقه

باشگاه خبرنگاران| رييس پليس آگاهي خراسان جنوبي از دستگيري قاتل نزاع خانگي در شهرستان بيرجند خبر داد.

سرهنگ پرويز عرب‌زاده با اعلام اين خبر گفت: گزارش كلانتري 11 توحيد شهرستان بيرجند حاكي است در ساعت 50 : 3 دقيقه بامداد 30 خردادماه، نزاع و درگيري منجر به چاقوكشي در يكي از شهرك‌هاي اطراف شهرستان بيرجند به ماموران گزارش شده است. وي گفت: ماموران گشت كلانتري به محل مراجعه كردند كه مشاهده شد فردي با ورود غيرقانوني به منزل يكي از شهروندان صاحبخانه و دختر 14 ساله و پسر هفت ساله‌اش را با چاقو مجروح كرده است.

رييس پليس آگاهي خراسان جنوبي تصريح كرد: صاحبخانه به دليل شدت جراحات و صدمات وارده به بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان منتقل شد و ساير مجروحان به مركز درماني اعزام شدند. عرب‌زاده ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع و وخيم‌بودن حال مرد 54ساله با دستور مقام قضايي پرونده در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت كه به دليل عدم هوشياري و شرايط خاص صاحب منزل انجام تحقيقات از وي ميسر نشد.

وي افزود: تحقيقات كارآگاهان از همسر صاحبخانه انجام شد كه وي اظهار داشت: در سحرگاه 30 خرداد براي روشن كردن برق حياط از خانه بيرون آمدم كه ناگهان يك نفر از حد فاصل ديوار منزل ما و ديوار همسايه جلوي من پريد و سريع دهانم را گرفت. رييس پليس آگاهي خراسان جنوبي اضافه كرد: همسر مقتول ادامه داد متوجه شدم فردي كه وارد خانه شده قبلا به منزل ما رفت و آمد داشته و خواستگار دخترم است و گفت آمده‌ام نامزدم را ببرم كه به او گفتم دخترم در خانه نيست كه در ادامه ضارب با چاقو شوهر، دختر و پسرم را مجروح كرد.

عرب‌زاده گفت: در ادامه با حضور ماموران، ضارب دستگير و از متهم تحقيق شد كه گفت: قبلا دوبار ازدواج كردم و سه فرزند دارم و مدت سه سال با دختر صاحبخانه در ارتباط بودم و قرار بر اين بود كه با هم ازدواج كنيم اما هنگامي كه وي حاضر نشد با من ازدواج كند به خانه پدري وي رفتم. وي تصريح كرد: با درمان مجروحان پسر و دختر خانواده پس از معالجه مرخص شدند ولي صاحبخانه به دليل شدت جراحات وارده در اثر ضربات متعدد چاقو پس از 9 روز نگهداري در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان فوت كرد و ضارب به جرم قتل عمد مورد پيگرد قرار گرفت. رييس پليس آگاهي خراسان جنوبي خاطرنشان كرد: با دستور بازپرس ويژه قتل، صحنه نزاع و درگيري بازسازي و قاتل به مقام قضايي معرفي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون