• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3289 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير

دستگيري فروشنده مواد مخدر در عمليات تعقيب و گريز

ايسنا| رييس كلانتري 150 تهرانسر از درگيري موادفروش منطقه تهرانسر پس از تعقيب و گريز با پليس خبر داد.

سرگرد مسلم قاسم‌آبادي با اعلام اين خبر گفت: چندي پيش در اوايل ساعات بامدادي عوامل گشت موتوري كلانتري حين گشت‌زني بين جاده مخصوص و بلوار گلها به يك دستگاه پرايد برخوردند كه سرنشين آن در حال فروش مواد مخدر بود.

وي با بيان اينكه به محض رويت ماموران، راننده پرايد نوك‌مدادي اقدام به فرار از محل كرد، گفت: خودرو پرايد با سرعت سرسام‌آوري در حال تردد در خيابان‌ها بود و راننده آن حتي بدون توجه به چراغ قرمز نيز اقدام به عبور از تقاطع كرد كه در اين حين تعقيب و گريز ميان ماموران ادامه داشت و سرانجام مامور ترك‌نشين موتور با رعايت قوانين به‌ كارگيري سلاح اقدام به شليك دو تير به سمت چرخ‌هاي خودرو كرد، اما راننده با همان لاستيك پنچر نيز به سمت بلوار اصلي تهرانسر متواري شد تا اينكه با يك دستگاه سواري ريو برخورد كرد و از حركت ايستاد.

رييس كلانتري 150 تهرانسر با بيان اينكه نيروهاي گشت كمكي نيز به محل رسيدند، گفت: در نهايت اين فرد كه يعقوب نام داشت دستگير و از بازرسي از وي مقادير قابل توجهي ترياك، شيشه و شيره ترياك كشف و ضبط شد. به گفته وي، متهم به مقر پليس منتقل و پس از تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم به دادسرا ارجاع داده شد.

 

اغفال كاربران فضاي مجازي با «آي‌دي» دخترانه

ايرنا| رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري از دستگيري شخصي كه با «آي‌دي» دخترانه در فضاي مجازي باعث اغفال كاربران مي‌شد، خبر داد.

سرهنگ قاسم جعفريان با اعلام اين خبر گفت: با مراجعه خانمي جوان به پليس و اظهار اينكه مدتي است افرادي ناشناس با تماس تلفني خواستار برقراري ارتباط با من هستند و نحوه كسب شماره مرا از طريق ارتباط‌شان با فرد مونثي در شبكه‌هاي اجتماعي تلفن همراه و در ازاي دريافت شارژ تلفن همراه عنوان مي‌كنند، موضوع به طور ويژه در دستور كارآگاهان پليس قرار گرفت. وي ادامه داد: با تحقيقات مقدماتي و تخصصي، ابتدا يكي از افراد تماس‌گيرنده شناسايي شد و پس از احضار و بازجويي اعلام كرد كه من در شبكه اجتماعي «تانگو» با شخصي با پروفايل دخترانه آشنا شدم كه براي برقراري ارتباط درخواست شارژ تلفن همراه كرد و من نيز براي او شارژ فرستادم و در ازاي اين كار، او هم اين شماره تلفن را برايم ارسال كرد. وي افزود: در ادامه و با بررسي فني و تخصصي كارآگاهان، متهم اصلي شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به پليس احضار شد.

جعفريان گفت: متهم پس از مواجهه با مستندات پرونده به بزه انتسابي اعتراف كرد و گفت من چند سالي با اين خانم ارتباط داشتم و او هم چند مرتبه شارژ و مقداري پول از من دريافت كرد اما بازنگرداند و من نيز با پروفايل دخترانه در شبكه‌هاي اجتماعي با افراد مذكر ارتباط برقرار و از آنها درخواست شارژ مي‌كردم و در قبال اين كار، شماره او را در اختيارشان مي‌گذاشتم تا مزاحمش شوند. رييس پليس فتا استان چهارمحال و بختياري تصريح كرد: متهم پس از تكميل تحقيقات به مراجع قضايي معرفي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون