• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3297 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير

نطق ميان دستور

فرج‌الله عارفي، نماينده جيرفت و عنبرآباد ضمن تشكر از تيم ديپلماسي كشور گفت: صبر، ايستادگي و مقاومت و اطاعت از ولي فقيه نتيجه شيرين را به ملت ارزاني فرمود و از اين رو از سربازان جبهه ديپلماسي به جهت مجاهدات و دفاع از حقوق ملت ايران تشكر مي‌كنم كه با تحمل سختي‌ها و رعايت چارچوب تعيين شده از ايران و ايراني دفاع كردند.

احمد سالك كاشاني، نماينده اصفهان با تشكر از تيم مذاكره‌كننده و رييس‌جمهور براي تلاش‌هاي انجام شده در اين مذاكرات طولاني و نفسگير گفت: اميدواريم متن تهيه شده در مجراي قانوني تصويب شود هر چند اگر اين متن به تصويب هم نرسد اجازه هيچ گونه سوءاستفاده و خدشه به اصول قانون اساسي داده نخواهد شد و قابليت‌هاي دفاعي و حريم امنيت كشور به فضل الهي حفظ خواهد شد.

مهرداد بائوج لاهوتي، نماينده لنگرود ضمن تشكر از تلاش‌هاي رييس‌جمهور و وزير امورخارجه و تيم مذاكره‌كننده گفت: نتيجه اوليه اين زحمت همان شوراي امنيتي است كه به دليل داشتن علم هسته‌اي كشورمان را تحريم كرده بودند كه در جلسه ديروز خود براي نخستين بار ما را به رسميت مي‌شناسند و كليه تحريم‌ها را لغو مي‌كنند، فراموش نمي‌كنيم اينها همان‌هايي بودند كه حاضر بودند تمام پيچ و مهره‌هاي تاسيسات ما را نابود كنند.

سيدهادي حسيني، نماينده قائمشهر و سوادكوه با خطاب قرار دادن وزير كشور اظهار داشت: آقاي وزير مردم منتظر تقسيمات كشوري هستند، نمايندگان مجلس خواهان آن هستند كه موضوع استيضاح وزير كشور در صحن پيگيري شود تا مردم از فشار و گرفتاري‌ها خلاص شوند.

حسينعلي شهرياري، نماينده زاهدان با تشكر از تلاش‌هاي خستگي‌ناپذير تيم هسته‌اي، گفت: اين تيم هرآنچه در توان داشت را براي گرفتن امتياز از كشورهاي1+5 به كار برد اما تا اجرايي شدن توافق فاصله زماني قابل توجهي وجود دارد به همين دليل نبايد در اين مدت دچار ذوق‌زدگي خوش‌بينانه شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون