• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3299 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳ مرداد

هامون‌بازها

شرح: محمد رحمانيان در بازگشت دوباره‌اش به ايران و در اين دوسال اخير، حسابي نبض مخاطب را در دست گرفته و سالن‌هاي اجرايش شلوغ و پراز تشويق و تماشاگر راضي و علاقه‌مند است. براي همين است كه مي‌شود حتي چشم‌بسته و بدون اينكه درنظر بگيريم؛ نمايش تازه اين كارگردان به فيلم «هامون» داريوش مهرجويي مربوط است، اين نمايش را معرفي كنيم. رحمانيان، ايده اين اجرا را از خيلي سال پيش و مستند «هامون‌بازها» ماني حقيقي داشت و حالا آن را در تالار وحدت و بازي علي عمراني، مهتاب نصيرپور، اشكان خطيبي، هومن برق نورد، مهدي ساكي، سها سناجوو پرستو رحمانيان روي صحنه آورده است.

 

مثل مجسمه

شرح: علاقه‌مندان زيادي مهدي يراحي را با آهنگي كه براي تيتراژ برنامه «ماه‌عسل» خواند مي‌شناسند، اما اين خواننده در دنياي علاقه‌مندان كمي حرفه‌اي‌تر خود، خواننده‌اي است كه صداي خوبي دارد و انتخاب ترانه‌هاي درست و بجا. همين است كه همين طرفداران حرفه‌اي معتقدند كه او جزو خواننده‌هاي خوب سال‌هاي اخير موسيقي پاپ است و آلبوم‌هايش شنيدني و كنسرت‌هايش ديدني است. يراحي اين‌روزها آلبوم «مثل مجسمه» را با ترانه‌هايي از روزبه بماني، رستاك، اميرعلي بهادري، مونا برزويي و... منتشر كرده و روز 9 مرداد هم در نمايشگاه بين‌المللي ميلاد كنسرت دارد.

 

عصر يخبندان

شرح: سينماي اجتماعي در سال‌هاي اخير و به دليل مشكلات و ممنوعيت‌ها، ديگر آن سينماي اجتماعي دهه هفتاد و اوايل دهه هشتاد نيست. حالا ديگر به سختي مي‌توانيم فيلمي را پيدا كنيم كه سراغ دغدغه‌هاي اجتماعي روز مي‌رود و در عين‌حال آنقدر خوش‌ساخت و دقيق است كه خوب و تاثيرگذار مي‌شود. حالا بايد ميان مجموعه‌اي از فيلم‌ها دست به گلچين بزنيم و براي معرفي فيلم اجتماعي خوب، حسابي دقت كنيم. با اين شرايط «عصريخبندان» يكي از فيلم‌هاي اجتماعي خوب اين روزهاست با موضوعي درباره مواد مخدر و خيانت كه با فهرستي از ستاره‌هاي سينما و كارگرداني جوان ارزش يك‌بار ديدن را دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون