• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3299 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳ مرداد

مرور/ نگاهي به واكنش‌هاي متوقف ماندن رستاخيز

24 تيرماه: فيلم رستاخيز در سينماهاي كشور به نمايش درآمد و روز بعد متوقف شد. تمام واكنش‌هايي كه درباره نيمه‌كاره ماندن نمايش اين فيلم منتشر شد را مرور مي‌كنيم.

داوود ميرباقري: حواشي پيش آمده براي فيلم «رستاخيز» انگيزه فيلمسازان را كم مي‌كند. حداقل تاثير ايجاد شده از عدم اكران فيلم «رستاخيز» اين است كه اگر كسي ايده مذهبي داشته باشد، دست و دلش بلرزد و انگيزه‌اش كمتر شود.

كمال تبريزي: با توقيف رستاخيز و عدم امكان نمايش عمومي آن با وجود داشتن پروانه نمايش قانوني، يك بار ديگر سرگرداني و ضعف مديريت در عرصه تصميم‌گيري مديران سينمايي آشكار شد!

عزت‌الله ضرغامي: في‌النفسه هم اشكالي ندارد. در سطح جهاني هم با توليد مشترك و بهره‌گيري از توانمندي‌هاي مختلف، كارهاي بزرگ و ماندگار ساخته مي‌شود. اما اين اشكال وقتي به مسائل اعتقادي و به ويژه با اموري كه قرن‌ها با مردم ارتباط برقرار كرده و همواره انگيزه بخش آنان بوده است، برخورد مي‌كند، مساله پيچيده‌تر مي‌شود و حساسيت آن نقطه ضعف را صدچندان مي‌كند. خيلي علاقه‌مندم با رفع اشكالات فيلم، اكران آن آغاز شود.

مهدي فخيم زاده: نظر مراجع هم در مورد نشان دادن چهره معصومين يكپارچه نيست. آقاي درويش هم گرفتار تضاد شده، حتما با مراجع درباره نشان دادن چهره معصومين صحبت كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون