• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3304 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ مرداد

متهم: دكتر مانع ارتقاي شغلي‌ام شده بود

محاكمه قريب‌الوقوع عاملان اسيدپاشي مدير بيمارستان ضياييان

پرونده اسيدپاشي روي مدير بيمارستان ضياييان تهران براي رسيدگي به شعبه سوم دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هشتم آذرماه سال گذشته دكتر سيامند انوري، پرسنل بيمارستان آموزشي درماني ضياييان تهران در خيابان يازدهم ده ونك هنگام رفتن به خانه و زمان پياده شدن از خودرو از سوي دو موتورسوار مورد اسيدپاشي قرار گرفت و از ناحيه دو چشم آسيب ديد. بلافاصله آمبولانس اورژانس دكتر انوري را به بيمارستان رساند و پزشكان در معاينات خود پي بردند چشم چپ دكتر انوري نياز به جراحي دارد كه اين اقدام همان شبانه صورت گرفت و مشخص شد كه هر دو چشم اين قرباني اسيدپاشي به زودي مداوا خواهد شد.

با ورود پليس به حادثه، تحقيقات درباره آن آغاز شد. تحقيقات نشان داد يك جراح عمومي كه عضو هيات علمي دانشگاه نيز بود و از مدت‌ها پيش با مدير بيمارستان ضياييان اختلاف داشته است، دست به اين اسيد پاشي زده است. بنابراين كارآگاهان خانه جراح را در پونك شناسايي و فريبرز را دستگير كردند. اين جراح با اعتراف به اسيدپاشي گفت كه اين اقدام را با همدستي برادرزاده‌اش انجام داده است. بنابراين برادرزاده او هم دستگير شد.

فريبرز در بازجويي‌ها گفت: دكتر انوري باعث جلوگيري از ارتقاي شغلي‌ام شده بود، به‌خاطر همين كينه زيادي به دل داشتم و هميشه مي‌خواستم از او انتقام بگيرم. براي همين وقتي برادرزاده‌ام راضي به همكاري شد و همه لوازم را براي اسيدپاشي تهيه كرد شب حادثه با هم سوار موتور شديم، هر دو كلاه ايمني داشتيم، براي همين با خيالي آسوده دكتر انوري را تعقيب كرديم تا اينكه وارد فرعي‌هاي ده‌ونك شد، وقتي دكتر از ماشين پياده شد به او نزديك شديم، ضربه‌اي به دكتر زدم او هم مقاومت كرد كه كلاه ايمني ام از سرم افتاد و همين لحظه از محمدرضا خواستم اسيد را بپاشد و برادرزاده‌ام كه سمت چپ وي بود اسيد را پاشيد. با اعتراف متهم كيفرخواست آنها صادر شد و صبح ديروز اين پرونده براي رسيدگي شعبه سوم دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. قرار است متهمان به‌زودي در اين شعبه از خود دفاع كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون