• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3304 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ مرداد

جزييات آخرين جلسه رسيدگي به پرونده قاتلان زن مياندرودي

پليس| سومين و آخرين جلسه دادگاه رسيدگي به اتهام متهمان به قتل زن دارابكلايي شهرستان ميان‌درود در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان مازندران تشكيل شد.

سومين و آخرين جلسه دادگاه رسيدگي به اتهام متهمان به قتل زن دارابكلايي شهرستان مياندرود ديروز در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان مازندران با رياست قاضي حسين كاظم‌زاده و با عضويت مستشار دادگاه قاضي ناصري و با حضور نماينده دادستان محل وقوع جرم (شهرستان نكا) اولياي دم، متهمان و وكلاي آنان تشكيل شد. در ابتداي جلسه رييس دادگاه آخرين نظريه پزشكي قانوني درخصوص آزمايشDNA از باقيمانده بقاياي جسد را قرائت كرد كه به موجب آن تعلق استخوان‌هاي كشف شده به مقتول خديجه رمضاني مورد تاييد قرار گرفت.

پس از آن نماينده دادستان با استقرار در جايگاه ويژه تقاضاي اشد كيفر را براي متهمان كرد، سپس اولياي دم و وكيل آنان يك به يك با اسقرار در جايگاه تقاضاي صدور حكم قصاص نفس متهمان در ملأعام و آنهم در محل وقوع جرم را اعلام كردند. پس از آن بنا به دستور رياست دادگاه هر يك از متهمان و وكلاي آنان با استقرار در جايگاه خود آخرين دفاعيات خويش را بيان داشتند و در پايان رياست دادگاه با اعلام ختم جلسه محاكمه اعلام كرد هيات دادگاه پس از مشاوره با يكديگر ظرف مهلت حداكثر يك هفته مبادرت به صدور راي مي‌كند. جلسه دادگاه رسيدگي از ساعت 10 صبح شروع و تا ساعت 13 ادامه داشت.

اردبيهشت‌ ماه امسال زن جواني وقتي قصد داشت براي انجام كار شخصي به مركز شهر برود، طعمه دو جوان مسافركش نما قرار گرفت و سپس به منطقه خلوتي كشانده شد. زورگيران پس از سرقت طلا و جواهرات اين زن او را به قتل رساندند و جسدش را در اعماق جنگل رها كردند. فرمانده انتظامي استان مازندران در تاريخ 24ارديبهشت ماه درباره اين خبر با اشاره به چگونگي شناسايي عوامل ربايش و قتل اين زن جوان، افزود: با توجه به پيچيدگي و حساسيت اين ماجرا، اقدامات ويژه امنيتي وانتظامي در دستور كار پليس‌هاي تخصصي و فرماندهي انتظامي شهرستان‌هاي ساري، نكا، بهشهر و مياندرود قرار گرفت. وي افزود: پس از گذشت دو هفته كار شبانه روزي، سرانجام ماموران پليس آگاهي استان رد دو مظنون اصلي اين پرونده را شناسايي كردند.

جعفري‌نسب با اشاره به شناسايي مخفيگاه مظنونان، از هماهنگي‌هاي قضايي براي دستگيري اين افراد خبر داد وافزود: اين افراد در عمليات ضربتي پليس دستگير و در اظهارات خود عنوان داشتند در روز حادثه اين زن را با انگيزه سرقت جواهرات و وجه نقد، سوار بر خودروي شخصي كردند و با انتقال وي به يكي از روستاهاي حومه شهرستان ساري او را به قتل رساندند و پس از سرقت طلاجاتش، جنازه وي را در يكي از مناطق جنگلي شهرستان نكا رها كردند. سردار جعفري نسب با اعلام كشف جسد اين زن، از شناسايي و دستگيري عامل سوم اين جنايت كه به فروش اموال مسروقه اقدام كرده بود، خبر داد و افزود: در اين رابطه سه دستگاه خودرو از اين متهمان كشف شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون