• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3304 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ مرداد

ترين‌هاي هفته

چهره برتر هفته؛ «دهيار روستاي سيجان»

معصومه طباطبايي، دهيار روستاي سيجان در جاده چالوس كه با وجود عدم استقبال اهالي اين روستا، خانه‌هاي آنها را بيمه كرده بود، «چهره برتر هفته » است. اهالي روستاي سيجان كه در سيل اخير با هشت كشته و صدها ميليون خسارت مالي در راس جدول آمار خسارات سيل قرار گرفته‌اند، اكنون دهيار روستاي‌شان را دعا مي‌كنند كه از بار مكافات‌شان كاسته است. طباطبايي مي‌گويد: «روستاي سيجان 267 خانوار دارد كه من و همكارانم در دهياري سيجان، خانه‌هاي آنها را از 25 آبان پارسال تا 25 آبان 94 بيمه كرديم. اهالي روستا از اين موضوع ناراضي بودند اما پس از سيل و زماني كه متوجه پرداخت خسارات وارده به خانه‌هاي‌شان از سوي بيمه شدند، از ما تشكر كردند. اكنون خانه‌هاي اهالي روستاي سيجان با پرداخت سالانه 15 هزار تومان براي هر خانه تا سقف 50 ميليون تومان بيمه شده و بيمه اين مبلغ را به هر خانه روستايي پرداخت مي‌كند.»

 

حادثه هفته؛ «قتل پزشك اردبيلي با ضربات چاقو»

يكم مرداد، اصغر پيرزاده، تنها پزشك سرطان‌شناس اردبيل در خانه يكي از بيماران خود توسط جواني 23 ساله به ضرب چاقو به قتل رسيد. در حالي كه در ساعات ابتدايي وقوع حادثه، ارتباط قتل با شغل مقتول به عنوان انگيزه قاتل دهان به دهان مي‌چرخيد، سرانجام ناصر عتباتي، دادستان اردبيل «خصومت شخصي» را به عنوان علت اصلي قتل ناميد و ارتباط حادثه با شغل مقتول را تكذيب كرد. تنها دو روز پس از حادثه نيز خبر «خودكشي متهم در بازداشتگاه» منتشر شد كه دادستان اردبيل با تاييد آن از «ختم به خير شدن حادثه با حضور به موقع ماموران بازداشتگاه» خبر داد. حادثه قتل پزشك اردبيلي واكنش‌هاي متعددي از سوي وزراي بهداشت، كشور و جامعه پزشكي به دنبال داشت كه شاه بيت آن در پيام وزير بهداشت نهفته بود. هاشمي در واكنش به اين حادثه نسبت به «گسترش خشونت در فقدان جامعه‌اي نظام مند و مبتني بر گفت‌وگو» هشدار داده بود. رسيدگي به پرونده همچنان ادامه دارد.

 

عكس هفته؛ «دستگيري 106 زورگير حرفه‌اي در پايتخت»

در عمليات بامدادي دوشنبه پليس تهران كه با حضور 600 مامور انجام شد 106 زورگير و سارق حرفه‌اي مناطق شمال و شرق پايتخت دستگير شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون