• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3306 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

خبر كوتاه

 كشف 239 كيلوگرم موادمخدر در استان مركزي

ايرنا| فرمانده انتظامي استان مركزي، از كشف 239 كيلوگرم انواع مواد مخدر در اين استان خبر داد. سردار عزيزالله ملكي افزود: اين ميزان موادمخدر در پنج عمليات مختلف در هفته گذشته از سوداگران مرگ در اين استان به دست آمده است. وي بيان كرد: در اين رابطه دو باند قاچاق مواد مخدر متلاشي و در مجموع 9 نفر دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مقام‌هاي قضايي شدند. فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر با جديت تمام و به صورت شبانه‌روزي دنبال مي‌شود. از ابتداي امسال تاكنون يك تن و 937 كيلوگرم انواع مواد مخدر در استان مركزي كشف و ضبط، 17 باند قاچاق مواد مخدر متلاشي و دو هزار و 260 نفر قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر در اين استان دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مقام‌هاي قضايي شده‌اند.

 

انهدام باند آدم‌ربايي در خاش

باشگاه خبرنگاران| با انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان خاش پنج نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند. سرهنگ غلامرضا اربابي، فرمانده انتظامي خاش در تشريح جزييات عمليات پليس گفت: در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر اينكه فردي شرور و سابقه‌دار با تشكيل باندي اقدام به سرقت مسلحانه از اتباع بيگانه غيرمجاز مي‌كند، اكيپ‌هاي ويژه‎اي از پليس شهرستان خاش وارد عمل شدند و دستگيري اعضاي اين باند را در دستور كار خود قرار دادند. سرهنگ اربابي افزود با انجام تحقيقات پليس مشخص شد اين فرد شرور و همدستانش با گروگانگيري اتباع غيرمجاز مبالغ هنگفتي را از آنان اخذ كرده و سپس آنها را رها مي‌كردند و افراد مال‌باخته نيز چون داراي اقامت غيرمجاز بودند از ترس شكايت نمي‌كردند. وي تصريح كرد: با پيگيري شبانه‌روزي ماجرا از سوي پليس و اقدامات اطلاعاتي، سركرده اين باند در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و چهار نفر از اعضاي ديگر اين باند نيز طي چندين عمليات پليسي در شهرستان‌هاي خاش و ايرانشهر شناسايي شدند. سرهنگ اربابي خاطرنشان كرد: متهمان با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند.

 

بخشش متهم به قتل پاي چوبه دار

رييس كل دادگستري گيلان امروز از بخشش قاتل 34 ساله پاي چوبه‌دار با گذشت اولياي دم خبر داد. احمد سياوش پور گفت: جواني 34 ساله كه سه سال پيش با ضربات چاقو، دوستش را به قتل رسانده بود با گذشت اولياي دم پاي چوبه ‌دار بخشيده شد. اين جوان قرار بود امروز در زندان مركزي رشت اعدام شود. قاتل بخشيده شده به خاطر پس گرفتن چاقويي كه به دوستش امانت داده بود با وي درگير شده و وي را با چاقو به قتل رساند.

 

شليك ناگهاني عامل مرگ مادر طارمي

باشگاه خبرنگاران| اسلحه شكاري، جان مادر طارمي راگرفت.

سرهنگ فرماندهي انتظامي شهرستان طارم گفت: اين حادثه ديشب درروستاي آستاگل شهرستان طارم رخ داد. سرهنگ اوجاقلو افزود: اين حادثه زماني اتفاق افتاد كه اعضاي يك خانواده طارمي در حال تميز كردن اسلحه شكاري بودند و پر بودن اسلحه و شليك ناگهاني، موجب مرگ مادر 45 ساله اين خانواده شد. سرهنگ اوجاقلو از شهروندان خواست در هنگام نگهداري و يا تميز كردن اسلحه موارد ايمني را رعايت كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون