• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3306 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

خبر

حريق دو خودرو در مجتمع مسكوني

ايسنا| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از وقوع حريق در يك مجتمع مسكوني در دربند خبر داد.

جلال ملكي درباره اين حادثه گفت: در ساعت 2:08 بامداد (ديروز) يك حادثه حريق به آدرس دربند به سامانه 125 اطلاع داده شد كه با توجه به اينكه مجتمع 30 واحدي بود، ستاد فرماندهي آتش‌نشانان سه ايستگاه را به همراه نردبام و تشك نجات به محل اعزام كرد. وي ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد كه حريق در قسمت پاركينگ اين ساختمان كه در طبقه همكف قرار داشت رخ داده و در پي آن يك دستگاه سواري هيوندا و سواري ال نود كاملا شعله‌ور شده و شعله‌هاي آتش در حال سرايت به چهار خودروي ديگر بود. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران با بيان اينكه دود زيادي طبقات فوقاني و همچنين مجموعه ورزشي واقع در زيرزمين اين ساختمان را در بر گرفته بود، گفت: خوشبختانه به دليل اينكه از درهاي ضد حريق و ضد دود براي واحدهاي اين ساختمان استفاده شده بود، دود به درون واحدها وارد شده و به دستور فرمانده عمليات، تمامي ساكنان تا زمان اتمام عمليات اطفاي حريق درون واحد ماندند.

ملكي ادامه داد: اما در اين بين آتش ‌نشانان 12 تن را كه امكان حضور در واحد را نداشته يا هنگام حادثه در راهروها بودند نجات داده كه از اين بين دو تن شامل يك زن و يك پيرمرد دچار مسموميت ناشي از استنشاق دود شده و در اختيار عوامل اورژانس قرار داده شدند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه آتش‌نشانان شعله‌هاي آتش در پاركينگ اين ساختمان را بطور كامل مهار و اطفا كرده و از سرايت آن به ديگر خودروها و ديگر طبقات جلوگيري كردند، گفت: عوامل آتش‌نشاني پس از ايمن‌سازي محل به عمليات خود خاتمه دادند. ملكي درباره علت اين حادثه نيز گفت: پس از اطفاي حريق كارشناسان آتش‌نشاني براي بررسي علت اين حادثه وارد عمل شدند.

 

دستگيري عاملان زورگيري از اتباع افغان

پليس| دو پسر شرور كه اقدام به زورگيري از اتباع افغان كرده بودند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

ساعت 18:30 يكم مردادماه عوامل گشت موتورسوار يگان كلانتري 190مجيديه در حين گشت‌زني در خيابان طاهرخاني بودند كه شخصي به هويت «عقيل» از اتباع افغانستان به اين واحد گشت مراجعه و اظهار داشت كه دو نفر به زور اقدام به سرقت گوشي تلفن همراهم كرده‌اند. در ادامه با راهنمايي شخص شاكي دونفر متهم مذكور كه درحال فرار بودند شناسايي و توسط مامورين در يك اقدام ضربتي دستگير شدند. در بازرسي بدني از دو متهم گوشي تلفن همراه كه متعلق به فرد شاكي بود از آنها كشف شد و متهمان براي بررسي بيشتر به دايره تخصصي (تجسس) اين يگان منتقل شدند كه در آنجا خود را «هادي» 17ساله و «رجب» 21ساله معرفي كردند. سرگرد مراد پيروندي، رييس كلانتري 190مجيديه با اعلام اين خبر گفت: در اين خصوص پرونده‌اي تشكيل و متهمان جهت تحقيقات بيشتر و كشف ساير جرايم‌شان در اختيار كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون