• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3327 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ شهريور

ترين‌هاي هفته

قهرمان هفته؛ «گذشت خانواده شهيد خليلي از قاتل»

خانواده شهيد خليلي كه سال گذشته در يك درگيري توسط پسري جوان به قتل رسيده و شهيد امر به معروف نام گرفته بود با انتشار نامه‌اي از قصاص قاتل فرزندشان گذشت كردند. در اين نامه آمده است: «فرزند شهيدمان؛ با وجود همه قصورها، كوتاهي‌ها و گاه دلشكستگي‌هايي كه طي اين چهار سال در حق ما روا شد، ما نيز به تو اقتدا كرده و به اميد يك لبخند رهبرمان بدون ذره‌اي چشمداشت مراتب گذشت قاطع خويش را از حق قصاص خود به اطلاع عموم مردم حزب‌الله ايران مي‌رسانيم.» شهيد خليلي 25 تير 90 توسط جواني 18 ساله با ضربه چاقو زخمي شد و سوم فروردين 93 به شهادت رسيد. او در جلسه دادگاه علت درگيري را «امر به معروف» دانسته و گفته بود كه متهم براي دو دختر جوان مزاحمت ايجاد كرده بود.

پرونده هفته؛ «متهم به قتل علي چراغي تبرئه شد»

31 مرداد رسيدگي به پرونده قتل علي چراغي كه مرداد سال گذشته هنگام جمع‌آوري ضايعات آهن توسط چهار نفر از عوامل پيمانكاري شهرداري تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به قتل رسيده بود، با تبرئه متهم به قتل در شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران به پايان رسيد. اين حكم هنوز به خانواده مقتول ابلاغ نشده است؛ با اين حال همسر مقتول مي‌گويد كه به راي اعتراض خواهند كرد. از سوي ديگر شهرداري تهران نيز با تاكيد بر تعهد خود مبني بر تهيه مسكن براي خانواده مقتول اعلام كرده است كه اين سازمان همچنان بر قول خود مبني بر تهيه خانه‌اي 400 ميليون توماني براي خانواده مقتول مانده است و اين اقدام آنها ارتباطي به پرونده قتل و حكم دادگاه ندارد.

عكس هفته؛ «نجات هفت نفر از آتش»

جمعه گذشته، هفت نفر از ساكنان مجتمعي مسكوني در تهران كه اسير زبانه‌هاي آتش شده بودند توسط ماموران آتش‌نشاني نجات يافتند. نشت گاز از سيلندر گاز پيك‌نيكي روشن، علت حريق اعلام شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون