• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3345 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور

آخرين يارانه تابستاني به روزهاي آخر كشيد

آخرين يارانه نقدي تابستان شنبه -28 شهريورماه- به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شود.

واريز پنجاه و پنجمين مرحله از يارانه‌هاي نقدي به روزهاي آخر شهريور ماه موكول شده است و بيست و هشتم ماه در ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واريز خواهد شد. اين در حالي است كه به طور معمول يارانه‌هاي نقدي در بيست و دوم هر ماه واريز مي‌شد اما از ابتداي امسال و با شروع حذف يارانه‌بگيران پردرآمد، نظم واريز نيز تا حدودي مختل شده و يارانه نقدي در هر ماه با تاخيري يكي - دو روزه نسبت به ماه قبل پرداخت مي‌شود.

يارانه شهريور در حالي تا چند روز آينده به ازاي هر نفر 45 هزار و 500 تومان واريز مي‌شود كه در آخرين اطلاع‌رساني دولت، حدود دو ميليون نفر تا پايان مرداد ماه از بين يارانه‌بگيران حذف شده‌اند و با توجه به اينكه پيش‌تر حدود 76 ميليون نفر يارانه دريافت مي‌كردند اين تعداد در شهريور به حدود 74 ميليون نفر كاهش خواهد يافت.

قائم‌مقام وزير كار گفته است داشتن ملك و خودرو دليلي بر حذف از فهرست يارانه‌بگيران نيست.

غربالگري يارانه بگيران بر اساس تكليف قانون بودجه انجام مي‌شود ولي با اين حال شرايط براي اعلام اعتراض نسبت به حذف يارانه با راه‌اندازي سامانه yaraneh10. ir وجود دارد و معترضان مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه نسبت به دريافت اطلاعات از دلايل حذف و همچنين ثبت درخواست بررسي براي بازگردانده شدن به ليست اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون