• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3354 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر

سرخط خبرها

پس از اينكه ريوالدو باربوزا، هافبك برزيلي استقلال قراردادش را با اين تيم تهراني فسخ كرد، اين‌بار هراير مگويان از مسوولان باشگاه استقلال درخواست كرد كه قراردادش را با اين تيم فسخ كند. اين مدافع ارمنستاني علت اين درخواست را عدم پرداخت مطالباتش اعلام كرده و گفته است نمي‌تواند با اين شرايط در استقلال بماند.

وزارت ورزش با سفر كفاشيان و اسدي به هند موافقت كرد/ با تاييد شوراي برون‌مرزي وزارت ورزش‌وجوانان، رييس و دبيركل فدراسيون فوتبال در جلسه سالانه كنفدراسيون فوتبال آسيا شركت مي‌كنند.

عليرضا صالحي، رييس كميته استيناف فدراسيون فوتبال خبرهاي مربوط به استعفاي اعضاي اين كميته را تكذيب و اعلام كرد كه اعضاي اين نهاد قضايي در مرخصي و تعطيلات بوده‌اند.

كارگران مجموعه ورزشي آزادي براي دومين روز مقابل وزارت ورزش تجمع كردند. پيش از اين نيز بهرام افشارزاده با حضور در جمع كاركنان معترض قول پرداخت حق و حقوق آنها را داده بود.

علي دايي در پيامي از تيم ملي فوتسال بانوان ايران تقدير كرد.

ليگ برتر فوتسال بانوان 17 مهر آغاز مي‌شود.

معصومه مشتزن به عنوان سرپرست نايب‌رييسي بانوان فدراسيون هندبال انتخاب شد.

نجمه خدمتي و فاطمه كرم‌زاده در تفنگ ۱۰ متر مسابقات جوانان آسيا مدال طلا و نقره اين رشته را به نام خود ثبت كردند.

آخرين فينال روز دوم مسابقات تيراندازي قهرماني سلاح‌هاي بادي آسيا در رشته تفنگ بادي بانوان بزرگسال در حالي برگزار شد كه الهه احمدي به مدال نقره انفرادي اين رشته رسيد.

خسرو قمري قرار بود به همراه دبير فدراسيون در جلساتي كه در حاشيه مسابقات دوچرخه سواري جاده قهرماني جهان برگزار مي‌شود، شركت كند اما رييس فدراسيون ايران به دليل آماده نبودن ويزاي امريكا حضور در جلسات را از دست داد و اصغر خالقي به عنوان تنها نماينده ايران در اين نشست حاضر خواهد بود.

مجيد كيهاني، رييس فدراسيون د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني اعلام كرد با آقاي سجادي، معاون وزارت ورزش و جوانان جلسه داشتم و درباره حضورم در فدراسيون با هم صحبت كرديم. كارها براساس برنامه در حال انجام است و به‌زودي همه مسائل حل مي‌شود.

نشست مسوولان كميته ملي المپيك با فدراسيون‌هاي جودو و بدمينتون جهت حضور قدرتمندانه در رقابت‌هاي كسب سهميه المپيك و بازي‌هاي 2016 ريو صبح ديروز در محل كميته ملي المپيك برگزار شد.

زيكو، ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل و معروف به پله سفيد فعاليت خود براي شركت در انتخابات رياست فيفا را به صورت رسمي شروع كرد.

يوسين بولت، قهرمان د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني جهان اعلام كرد موسسه خيريه او قرار است بخشي از برنامه «د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني براي دنياي بهتر» شود كه از سوي فدراسيون جهاني به راه افتاده است.

مسوولان ژاپني پنج رشته سافت‌بال، كاراته، ورزش‌هاي صعودي، رولر اسپورت و موج‌سواري را براي اضافه شدن به برنامه المپيك 2020 به كميته بين‌المللي المپيك معرفي كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون