• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3364 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر

آمار قربانيان در 2 روز گذشته

9 اكتبر

در جريان تيراندازي صهيونيست‌ها به تظاهركنندگان فلسطيني، شش تن به شهادت رسيدند. برخي منابع تعداد شهدا در اين روز در نوار غزه را هفت تن اعلام كرده‌اند كه به نام‌هاي شادي حسام دوله (20 ساله)، احمد عبد الرحيم هرباوي (20 ساله)، عبد وحيدي (20 ساله)، محمد هشام رقب (15 ساله)، عدنان موسي ابو عليان (22 ساله)، زياد نبيل شرف (20 ساله) و جهاد زايد عبيد (21 ساله) معرفي شده‌اند.

همچنين گزارش شده است، نيروهاي اشغالگر اسراييل در حي المصراره به سمت يك جوان فلسطيني كه دو شهرك نشين را با چاقو زخمي كرده بود، تيراندازي كرده و وي را به شهادت رساندند.

در همين روز يك مرد يهودي در ديمونا، در جنوب اسراييل در حمله‌اي دو فلسطيني و دو عرب اسراييلي را با چاقو زخمي كرد.

صبح 10 اكتبر

يك جوان فلسطيني به ضرب گلوله در بيت‌المقدس شرقي به شهادت رسيد. در اين روز دو تن از مجروحان فلسطيني نيز كه در روزهاي قبل مجروح شده بودند بر اثر جراحت وارده به شهادت رسيدند.

 

به گزارش وزارت بهداشت فلسطين در كمتر از 10 روز گذشته، ۱۶ فلسطيني شهيد و ۱۰۰۰ نفر ديگر زخمي شده‌اند. به گزارش وزارت بهداشت فلسطين از روز اول اكتبر تا صبح شنبه دهم اكتبر، نظاميان صهيونيست با شليك گلوله‌هاي جنگي يا پلاستيكي به سمت تظاهرات‌كنندگان فلسطيني، ۹ نفر را در كرانه باختري و هفت نفر را در غزه به شهادت رسانده‌اند و به جز دو نفر از شهدا كه ۲۲ ساله بوده‌اند، سن بقيه ۲۰ سال يا كمتر بوده است كه البته نام يك كودك ۱۱ ساله نيز در بين شهدا ديده مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون