• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3371 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر

خبر كوتاه

سوشا مكاني باز هم محروم شد

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، سوشا مكاني را به دليل رفتار زننده مقابل ملوان محروم كرده و ايمان صادقي دوباره بايد به دروازه پرسپوليس برگردد. پرسپوليس بايد براي چهارمين بار در اين فصل به خاطر محروميت سوشا، ايمان صادقي را درون دروازه قرار دهد. فصل پيش، سوشا مكاني و حنيف عمران‌زاده در دربي هفته آخر درگير شدند و نتيجه آن، سه جلسه محروميت هر دو آنها بود. برانكو در سه هفته ابتدايي ليگ ايمان صادقي را درون دروازه گذاشت و تيمش مجموعا هشت گل خورد. حالا بعد از پنج بازي، مكاني دوباره محروم شده و صادقي بايد به دروازه پرسپوليس برگردد. مكاني در بازي جام حذفي مقابل ملوان دوكارته شد و مرحله يك‌چهارم نهايي با ذوب آهن را از دست داد. درگيري‌هاي حاشيه بازي، باعث شد پرونده او به كميته انضباطي برود و اين كميته يك جلسه محروميت اضافي براي گلر پرسپوليس در نظر گرفته است؛ محروميتي كه در ليگ برتر اعمال خواهد شد. خبر بد، اينكه راي كميته انضباطي قطعي است و مكاني نمي‌تواند در كميته استيناف درخواست تجديدنظر كند.

 

برهاني شاهد نكونام در دادگاه قلعه‌نويي شد

پيرو پرونده شكايت امير قلعه‌نويي از جواد نكونام صبح ديروز اين بازيكن به همراه وكيل خود در شعبه 1057 كاركنان دولت حاضر شد. همچنين آرش برهاني به عنوان شاهد نكونام به همراه او به دادگاه رفت. حميد توسلي، وكيل قلعه‌نويي درباره علت حضورش در دادسراي كاركنان دولت گفت: «با توجه به رسيدن پرونده شكايت موكل بنده از جواد نكونام به مرحله رسيدگي ماهيتي بايد امروز در دادگاه حضور پيدا مي‌كرديم كه البته به دليل حضور امير قلعه نويي در خارج از كشور او نتوانست در اين جلسه حضور داشته باشد. طبق قانون زماني كه پرونده به مرحله رسيدگي ماهيتي در دادگاه وارد مي‌شود موكلان طرفين پرونده حق مصاحبه و بازگو كردن مسائل را ندارند.»

 

پرداخت تنها 150 ميليون تومان به هادي نوروزي!

حدود 10 روز قبل بود كه از سوي مسوولان باشگاه پرسپوليس اعلام شد طي دو روز، بخشي از مطالبات بازيكنان پرسپوليس پرداخت شده است. گفته مي‌شد اين رقم آنقدر چشمگير است كه به اعتراض بازيكنان پايان داده و بازيكنان هم رضايت كافي از اين قضيه داشتند زيرا معتقد بودند طي 10 ماه گذشته، چنين پولي از باشگاه دريافت نكرده‌اند اما هيچ‌كس در مورد مطالبات هادي نوروزي حرفي به زبان نياورد. شنيديم اين بازيكن بيش از يك ميليارد و 100 ميليون تومان از گذشته طلب داشت و قرارداد اين فصلش نيز 800 ميليون تومان بود كه چيزي حدود دو ميليارد تومان مي‌شود. طبق شنيده‌هاي ما، رقم دريافتي نوروزي در پرداخت‌هاي هفته قبل، چيزي حدود 150 ميليون تومان بود! اين رقم در مقايسه با طلب زيادي كه نوروزي داشت، چندان به چشم نمي‌آيد به خصوص كه هادي ديگر نمي‌تواند برگردد تا شخصا حقوقش را دريافت كند.

 

افشارزاده: خود ريوالدو 80 هزار دلار را گرفته است

درحالي كه همگان تصور مي‌كردند ۸۰ هزار دلار قرارداد ريوالدو به مدير برنامه‌هايش داده شده افشارزاده اعلام كرد اين پول را خود اين بازيكن گرفته و به اين ترتيب كلاف پيچيده‌تر شد. اگر حرف افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال درست باشد و آنها ۸۰ هزار دلار را به خود ريوالدو داده و رسيدش را گرفته باشند بايد گفت كلاف اين ماجرا سر درگم‌تر از قبل خواهد شد. برخي منتقدان اين داستان معتقدند كه استقلال نبايد هشتاد هزار دلار را به مدير برنامه‌ها و يا كس ديگري به جاي ريوالدو باربوسا مي‌داد و اتفاقا يكي از مهم‌ترين انتقادهاي پورحيدري از اتفاقات اخير دقيقا همين نكته بود. او پرسيده بود چرا بايد پول به مدير برنامه‌هاي ريوالدو داده شود. چون اگر پول به خود ريوالدو داده شده باشد، بازگشت آن بعيد و غيرممكن به نظر مي‌رسد. ريوالدو دو هفته قبل با استقلال تسويه كرده و از ايران رفته است و عملا نه دست استقلال و نه دست ارگان‌هاي نظارتي به او نمي‌رسد. حالا پرسش اين است كه چرا با وجود آنكه ۸۰ هزار دلار در اختيار اين بازيكن بود و براي فسخ قرارداد بايد آن را عودت مي‌داد، اجازه فسخ بدون تسويه صادر شد و اين بازيكن برزيلي تهران را ترك كرد؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون