• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3371 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر

سرخط خبرها

باشگاه استقلال از طرف يك واسطه براي برگزاري بازي‌هاي دوستانه در نوروز سال ۹۵ به سوئد دعوت شده است. مسوولان استقلال اين موضوع را به پرويز مظلومي انتقال دادند و سرمربي استقلال هم با سفر به سوئد موافقت كرد.

دنيل داوري در حالي كه 11 هفته از بوندس ليگاي دو گذشته، حتي يك بار هم به ميدان نرفته و در دو بازي هم در ليست 18 نفره حضور نداشته است! داوري آخرين بار 19 اكتبر 2014 يعني 26 مهر 1393 و در شكست 3 بر يك گراس هاپرز مقابل اف سي زوريخ بازي كرده است. درست يك سال است كه داوري حتي در يك بازي رسمي هم شركت نكرده است.

بازي جديد رييس فدراسيون دوشغله براي ماندن در فدراسيون تيراندازي با كمان / ماجراي دوشغله بودن شجاعي و حضور همزمان وي در رياست فدراسيون تيراندازي با كمان و خزانه‌داري كميته ملي المپيك همچنان ادامه دارد/ وزارت ورزش چه زماني با اين بي‌قانوني برخورد خواهد كرد؟

«گاردين» رييس AFC را به مشاركت در سركوب مردم بحرين متهم كرد / اين روزنامه انگليسي در گزارشي به نقش «شيخ سلمان» كه خود را براي كانديداتوري در انتخابات آينده فيفا آماده مي‌كند در شناسايي و دستگيري ورزشكاران در جريان انقلاب مردم بحرين پرداخت.

داوران ايراني در رقابت‌هاي هندبال انتخابي المپيك در قطر قضاوت مي‌كنند / داود توكلي، رييس كميته داوران آسيا همچنين از اجراي سيستم جديد كانال ديجيتالي هوشمند براي نظارت، آموزش و هماهنگي داوران خبر داد.

نوواك ژوكوويچ قهرمان تنيس مسترز شانگهاي شد / نوواك ژوكوويچ در فينال مسترز شانگهاي جو ويلفرد سونگا از فرانسه را در دو ست شكست داد و به قهرماني رسيد/ اين مسابقه در دو ست با نتايج ۶-۲ و ۶-۴ به پايان رسيد.

كميته بين‌المللي المپيك (IOC) از آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ (WADA) خواست از اين پس مسووليت تمامي تست‌هاي دوپينگ در دنيا را عهده‌دار شود.

پورحيدري، خوروش و كمالوند به دليل مصاحبه عليه كي‌روش به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال احضار شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون