• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3129 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر

حضور يك ميليون ايراني در راهپيمايي اربعين

گروه سياسي| نجف در اين روزها حال و هواي ديگري دارد و براي زيارت اربعين زايران آماده مي‌شود. آن‌گونه كه از خبرها بيرون مي‌آيد، شهر نجف پر است از زايراني كه در گوشه گوشه اين شهر اسكان موقت يافته‌اند تا براي روز اربعين آماده شوند. براي مراسمي كه هنوز نيامده بوي شكوه و جلالش مي‌آيد. كمي آن‌طرف‌تر زايران ابتدا به زيارت ديگر مولاي خود مي‌روند تا ابتدا به او براي چهلمين روز شهادت فرزندش تسليت بگويند. همه‌چيز براي استقبال از زايراني كه بايد چند روز ديگر به كربلا برسند آماده شده است. مسوولان ايراني يك به يك در حال رساندن خود به كربلا هستند. پياده روي امسال بدون شك با هر سال متفاوت است و اين تفاوت از يكي دو هفته پيش به چشم آمده است. مي‌گويند در نجف كه مقدمه‌يي براي رسيدن به كربلا است خبري از سرماي هر سال نيست و گويا همه‌چيز براي استقبال از زايران آماده است تا گرماي امسال اين مراسم بيشتر از هر سال باشد و همه زايران را براي پياده‌روي به كربلا آماده كند.


پذيرايي ستاد اجرايي فرمان امام از زايران

 ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) امسال مقدمات استقرار، اسكان و پذيرايي براي بيش از هشت هزار نفر از زايران حضرت سيدالشهدا را فراهم كرده است. اين اقدام كه مي‌تواند گام مهمي در جهت ارايه خدمات به زايران عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني باشد با تدابير ويژه‌يي از سوي اين ستاد در فاصله 900 متري حرم حضرت ابوالفضل(ع) ديده شده است.تجهيز و آماده‌سازي بيش از سه نقطه براي زايران محترم در محل كربلاي معلي اطراف حرم حضرت سيدالشهدا(ع) و اجراي پروژه هزار متري در زمين كنسولگري با هماهنگي سازمان حج و زيارت و كنسولگري  جمهوري اسلامي ايران صورت پذيرفته است. گروه‌هاي مستقر در مكان‌هاي در نظر گرفته شده جهت استقرار و اسكان از روز جمعه چهاردهم آذرماه از زايران محترم در حال پذيرايي هستند. چادرها وكمپ‌هاي در نظر گرفته شده در محل كربلاي معلي تا روز دوشنبه 23 آذرماه به زايران عتبات عاليات خدمات ارايه خواهند داد.
خبر آخر :
رييس سازمان حج و زيارت گفت: تاكنون يك ميليون زاير ايرانيبه منظور حضور در كربلاي معلي در روز اربعين حسيني (ع)عازم عراق شده‌اند

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون