• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3397 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ آبان

سرخط خبرها

   به نقل از آسوشيتدپرس، جاني دپ جايزه يك عمر دستاورد هنري جشنواره پالم اسپرينگز را از بيست‌و‌هفتمين دوره اين جشنواره بين‌المللي سينمايي در تاريخ ۲ ژانويه ۲۰۱۶ دريافت مي‌كند.
 مهر
  برنامه تلويزيوني «كافه كتاب» به «الف» تغيير نام داد. مهر
   اتحاديه فيلمسازان افغانستان در اعتراض به تصميم آكادمي اسكار براي حذف فيلم «اتوپيا» اعلام كرد اين فيلم چهل و هشت دقيقه ديالوگ فارسي دري و هندي دارد. مهر
  آلبوم «ماندالاي درون» به آهنگسازي و اجراي پيانو سام اصفهاني در قالبي متفاوت وارد بازار موسيقي شد. مهر
  جواد نوري، تهيه‌كننده نمايش «بوقلمون» از اجراي عمومي اين اثر نمايشي كه به شيوه نمايش‌هاي ايراني به صحنه مي‌رود در اواخر آذرماه در تالار چهارسوي تئاترشهر خبر داد. مهر
  جوايزي از جشنواره بين‌المللي فيلم «براتيسلاوا» در اسلواكي به عوامل دو فيلم ايراني «ناهيد» و «چهارشنبه 19 ارديبهشت» تعلق گرفت.
ايسنا
  جايزه «جلال آل احمد» كه با اهداي 110 سكه به برگزيدگانش گران‌ترين جايزه ادبي كشور شناخته مي‌شد، با كاهش حدود 70 درصد از اين مبلغ، در اين دوره 30 سكه به برگزيدگانش اهدا مي‌كند.
ايسنا
  برگزاري مراسم بزرگداشت داريوش مهرجويي در فرانسه به دليل مسائل امنيتي لغو شد. مديران جشنواره بوردو فرانسه قصد داشتند در روزهاي پيش‌رو، مراسم بزرگداشتي را براي داريوش مهرجويي برگزار كنند كه اين برنامه با توجه به حملات تروريستي رخ داده در فرانسه لغو شد.
ايسنا
  آهنگساز آلبوم «درفش كاوياني» به خوانندگي «شهرام ناظري» درباره دلايل به تعويق افتادن انتشار اين اثر توضيح داد. «فريد الهامي» - آهنگساز آلبوم «درفش كاوياني» - درباره دلايل به تعويق افتادن و پخش‌ نشدن اين اثر صوتي - تصويري گفت: اين آلبوم، يك پروژه ملي است و براي آماده‌ شدن آن به‌لحاظ زماني و مادي هزينه‌هاي زيادي صرف شده است. ما در حال حاضر، با چند حامي مالي، اسپانسر و تهيه‌كننده مذاكره كرده‌ايم؛ اما متاسفانه هنوز به هيچ نتيجه‌اي نرسيده‌ايم و كماكان در حال مذاكره هستيم. در آينده بايد ببينيم براي انتشار اين اثر، با چه اسپانسر و تهيه‌كننده‌اي به توافق مي‌رسيم.
ايسنا
   سه ديپلم افتخار سهم كودكان و نوجوانان ايراني از هجدهمين مسابقه بين‌المللي دوسالانه نقاشي كاناگاوا ژاپن بود. موضوع اين مسابقه در سال 2015 ميلادي به عنوان يكي از معتبرترين رقابت‌هاي هنري در اين عرصه در سطح جهان آزاد تعيين شده بود. نگار دهقان هشت ساله از يزد، هانيه ندايي 11 ساله از اردبيل و حافظ لامع 13 ساله از مازندران سه كودك و نوجوان ايراني‌اند كه ديپلم افتخار اين مسابقه را دريافت كرده‌اند.
ايسنا

   نيكي كريمي اظهار اميدواري كرد «شيفت شب» توسط مخاطبان اصلي‌اش كه خانواده‌ها هستند ديده شود.
   مهدي نادري فيلم سينمايي افسانه شكارچيان را مي‌سازد.
  شراره رخام فيلم سينمايي غزاله را براي عرضه در شبكه نمايش خانگي كارگرداني كرده است.
  بهزاد شيشه‎گران، نقاش معاصر، اثر جديد خود را به مردم فرانسه تقديم كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون