• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3413 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

خبر كوتاه

12 دهنه مغازه در مشگين شهر سوخت
ايرنا| بر اثر آتش‌سوزي در مشگين‌شهر 12 دهنه مغازه در بافت قديمي اين شهردچار حريق شده و به‌طور كامل در آتش سوخت. شهردار مشگين‌شهر گفت: اين آتش‌سوزي در محله چايپاره و در بافت قديمي شهر روي داد و براثر آن 12دهنه مغازه به‌طور كامل در آتش سوخت. سيامك مظلومي افزود: بررسي‌هاي اوليه كارشناسان آتش‌نشاني وشاهدان عيني حاكي از آن است كه آتش‌سوزي بر اثر واژگون شدن چراغ خوراك پزي در داخل يك مغازه كلاه‌دوزي اتفاق افتاده وبه سرعت به مغازه‌هاي اطراف سرايت كرده است. به دليل گستردگي آتش، آتش‌نشانان شهرهاي مجاور نيز به ياري آتش‌نشانان مشگين‌شهري شتافتند و در نهايت اين حريق پس از چهار ساعت تلاش بي‌وقفه مهار شد.

كشف جسد زن مجهول الهويه  در كانال آب
مهر| با پيدا شدن جسد مجهول الهويه زن جواني كه داخل يك پتوي سفيد رنگ پيچيده شده بود تلاش براي شناسايي هويت زن جوان و رازگشايي از علت قتل وي در دستور كار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. ساعت ۶ صبح چهارشنبه گذشته ماموران كلانتري ۱۵۳ شهرك وليعصر در جريان كشف جسد پتو پيچ شده زن جواني در داخل كانال آب در حوزه استحفاظي اين كلانتري در بلوار الغدير در محله يافت آباد قرار گرفتند. با حضور بازپرس مديرروستا و تيم بررسي صحنه جرم در محل حادثه مشخص شد صاحب جسد زني ۳۵ ساله است كه هيچ اوراق هويتي همراهش نيست. در بررسي‌هاي ماموران پزشكي قانوني مشخص شد ۲۴ ساعت از قتل گذشته است و جسد پس از قتل، توسط قاتل يا قاتلان در جوي آب رها شده است. پس از بررسي‌هاي بيشتر، بازپرس محسن مدير روستا، دستور انتقال جسد براي مشخص شدن علت مرگ را صادر كرد و پرونده براي بررسي بيشتر در دستور كار اداره آگاهي دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت تا با استفاده از سرنخ‌هاي موجود راز جسد پتو‌پيچ زن جوان فاش شود.

انتقال مصدومان تصادف به  بيمارستان
 مسووليت حقوقي ندارد
مهر| رييس پليس راهور ناجا گفت: كمك رساني به مصدومان حين تصادفات جرحي هيچ مسووليت حقوقي و قضايي براي افراد ندارد و مردم موظف به كمك رساني به مصدومان هستند. سردار «تقي مهري» در خصوص انتقال فوري بيماران حين تصادفات جرحي در اتوبان، خيابان و... به مراكز درماني و عدم كمك رساني مردم به دليل مسائل حقوقي و قضايي اظهار كرد: اين موضوع از جانب نيروي انتظامي هيچ گونه مشكلي ندارد و افراد هنگامي كه با صحنه تصادف مواجه مي‌شوند، موظف هستند فرد مصدوم را به نزديك‌ترين مركز درماني منتقل كنند. همچنين مردم حين مواجهه با چنين صحنه‌هايي مي‌توانند با شماره ۱۱۰، اورژانس و هلال احمر سريعا تماس بگيرند و تصادف اتفاق افتاده را اطلاع بدهند؛ قطعا پليس راهنمايي و رانندگي هم به موضوع رسيدگي مي‌كند. انتقال مصدوم به مراكز درماني از سوي افراد نه تنها مسووليت حقوقي و قضايي براي آنها ندارد بلكه نجات جان يك انسان امري خداپسندانه و شايسته تقدير است.

غرق شدن يك فروند لنج باري درجزيره ابوموسي در هرمزگان
ايرنا| رييس اتحاديه لنج‌داران پارسيان گفت: يك فروند لنج باري در دو مايلي جزيره ابوموسي غرق شد و تمام سرنشينان آن توسط ناجيان اين جزيره نجات پيدا كردند. عيسي ديوسار گفت: اين لنج باري از دوبي به مقصد گمرك شيو پارسيان در حركت بوده كه به دليل مواج شدن دريا و برخورد با صخره غرق شد. وي با اشاره به اينكه اين لنج باري متعلق به اسماعيل موذن با ظرفيت حمل 80 تن بار بوده است، ادامه داد:اين لنج در اين سفر 40 تن بار ملواني شامل شكر، برنج و روغن به همراه داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون