• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3413 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

كشف چهار عروسك بمبگذاري شده در كاشمر


اعتماد| نيروهاي انتظامي و سپاه كاشمر خراسان رضوي چهار عروسك بمبگذاري شده در اين شهرستان را كشف و مواد منفجره آنها را خنثي كردند. سه عدد از اين عروسك‌ها كه از سوي زايران اربعين از عراق وارد كشور شده بودند به دست تيم‌هاي كشف و خنثي‌سازي بمب سپاه و يك عدد از سوي نيروي انتظامي كاشمر كشف شده است. مهدي فروزان، فرماندار كاشمر با بيان اين موضوع گفت: «جمعه گذشته، تعدادي از مردم كاشمر عروسك‌هايي را كه از وزن غير طبيعي برخوردار بودند تحويل سپاه و نيروي انتظامي دادند كه در بررسي‌هاي آنها، چهار عروسك حاوي مواد منفجره كشف و خنثي شد.» اگر اين عروسك‌ها در معرض حرارت يا ضربه قرار گيرند منفجر مي‌شوند و توانايي كشتن چهار يا شش نفر را دارند. عليرضا سازگار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشمر با بيان اين موضوع از شهروندان خواست تا براي جلوگيري از خطرات احتمالي، اسباب‌بازي‌هايي  راكه از عراق آورده‌اند در اختيار نيروي انتظامي يا سپاه قرار دهند تا آنها را مورد بررسي قرار دهند.»

تيراندازي سهوي مامور پليس در متروي نيروي هوايي
شامگاه پنجشنبه شليك سهوي تير از سلاح يكي از ماموران در متروي نيروي هوايي، جراحت يكي از مسافران را به دنبال داشت. مركز اطلاع‌رساني پليس تهران بزرگ در شرح جزييات اين حادثه گفت: «ساعت 20:30 پنجشنبه يكي از نيروهاي پليس مستقر در ايستگاه متروي نيروي هوايي هنگام جابه‌جايي سلاح خود بوده و با اطمينان از اينكه اسلحه خالي از فشنگ است آن را جابه‌جا كرده كه ناگهان برخلاف آنچه فكر مي‌كرده گلوله‌اي از داخل اسلحه شليك شده است. پس از شليك متاسفانه گلوله به پاي يكي از عابران پياده كه مردي حدودا 30 ساله بود برخورد كرده است كه اين مرد بلافاصله به بيمارستان منتقل شده و حال عمومي وي نيز رضايت‌بخش اعلام شده است.»

تكذيب شايعه بمبگذاري در ميدان فاطمي
خبر بمبگذاري در ميدان فاطمي تهران كه روز چهارشنبه در فضاي مجازي انتشار يافت با تكذيب پليس روبه‌رو شد. پليس پايتخت از برخورد با عاملان انتشار اين شايعه خبر داده و با اشاره به امنيت كامل پايتخت از شهروندان خواست تا اخبار را از رسانه‌هاي رسمي پيگيري كنند. جلال ملكي، سخنگوي آتش‌نشاني تهران، جزييات حادثه اصلي كه در فضاي مجازي به شايعه بمبگذاري تغيير چهره داد را اينگونه تعريف كرد: «ماموران آتش‌نشاني ظهر چهارشنبه گذشته در جريان نشت بنزين از يك خودروي پارك شده در ميدان فاطمي قرار گرفتند و بلافاصله در محل مستقر شده و عمليات ايمن‌سازي را انجام دادند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون