• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3134 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر

در مسير ديواندره به بانه رخ داد

يك كشته و يك مجروح در تصادف هيات همراه وزير بهداشت

اعتماد| خودروي حامل هيات همراه وزير بهداشت، صبح ديروز در مسير ديواندره به كردستان با يك دستگاه خودروي پژو برخورد كرد كه در جريان آن يك نفر كشته و پنج تن مجروح شدند. تنها فوتي اين حادثه جواني 20 ساله اهل سقز است كه به دليل شدت جراحات وارده در مسير انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.
به گزارش ايسنا، چهار نفر از مجروحان اين حادثه كه با حضور نيروهاي امدادي به بيمارستان ديواندره منتقل شدند به صورت سرپايي مورد درمان قرار گرفتند و يكي از مصدومان به دليل جراحات بيشتر همچنان در بيمارستان بستري است و مداواي او ادامه دارد. پس از وقوع اين حادثه، سيد حسن قاضي‌زاده هاشمي، وزير بهداشت، در پيامي، فوت جوان 20 ساله سقزي را به خانواده‌اش تسليت گفت و با آنان ابراز همدردي كرد. همزمان زارع نژاد كه به عنوان نماينده ويژه وزير بهداشت مامور رسيدگي به روند درماني تنها مصدوم اين حادثه شده است، با اعلام رضايت از وضعيت عمومي وي گفت: متاسفانه در اين حادثه يكي از مصدومان هنگام انتقال به بيمارستان فوت كرد و يكي ديگر از آنها كه از ناحيه شكم و ران پا دچار جراحت شده بود پس از انتقال به بيمارستان ديواندره و انجام عمل جراحي شكمي در اين بيمارستان، براي ادامه روند درماني به بيمارستان بعثت سنندج اعزام شد. زارع‌نژاد، دليل سفر وزير بهداشت به استان كردستان را در ارتباط با تاكيد مقام معظم رهبري براي سركشي به مناطق محروم دانست و از رسانه‌ها خواست تا با انتشار اخبار ضد و نقيض درباره اين حادثه، هدف اين گونه سفرها را تحت‌الشعاع قرار ندهند.
اين سانحه زماني رخ داد كه وزير بهداشت به همراه همكاران خود براي بازديد از پروژه‌هاي پزشكي بانه راهي اين شهرستان شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون