• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3134 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر

در درگيري مسلحانه پليس با اشرار رخ داد

توقيف بيش از 500 كيلوگرم مواد مخدر در كرمان

 

اعتماد| صبح ديروز در درگيري مسلحانه ماموران مبارزه با مواد مخدر با سوداگران مرگ در استان كرمان، بيش از 500 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شد و دو نفر از اشرار مسلح به هلاكت رسيدند.
به گزارش ايرنا، سردار حسين چناريان، فرمانده انتظامي كرمان در تشريح روند درگيري مسلحانه ماموران با قاچاقچيان مواد مخدر گفت: ساعت پنج و 30 دقيقه صبح امروز ماموران پليس به يك خودرو مشكوك شدند و طي درگيري مسلحانه بيش از 500 كيلوگرم مواد مخدر از اين خودرو كشف شد. در اين درگيري دو تن از اشرار مسلح به هلاكت رسيدند و يك دستگاه خودرو و مقاديري سلاح و مهمات نيز از اين گروه كشف و ضبط شد. به گفته اين مقام انتظامي، اين محموله مواد مخدر از مرزهاي شرقي كشور به شكل مسلحانه وارد استان كرمان شده بود كه با دقت و انجام كار اطلاعاتي نيروهاي پليس مورد ضربه قرار گرفت. اين گروه حمل قاچاق يكي از باندهايي است كه نيروهاي پليس در سال جاري، براي هشتمين بار با آنها درگير شده‌اند. اين در حالي است كه اين گروه‌ها مواد مخدر را تا انتهاي مرزهاي استان كرمان حمل مي‌كنند و در گذشته نيز تا استان اصفهان به صورت مسلحانه مي‌رفتند. به گفته سردار چناريان، در حال حاضر با اشراف اطلاعاتي خوبي كه نسبت به اين گروه‌ها پيدا شده است با اطمينان مي‌گويم امسال كمتر گروه مسلحي در كرمان اين فرصت را پيدا كرده كه از اين استان عبور كند. وي اظهار كرد: با اشراف اطلاعاتي خوبي كه نيروهاي مسلح دارند و با تجربه عملياتي مناسب و هماهنگي موجود بين پليس‌هاي تخصصي ضربات كاري و حساب شده‌يي به قاچاقچيان وارد مي‌شود. فرمانده انتظامي استان كرمان قصد پليس از مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر را تنها در ضبط مواد مخدر از آنها ندانست و تاكيد كرد: كشفيات مواد مخدر در سال جاري نشان مي‌دهد مافياي مواد مخدر كه در بخش‌هاي مواد مخدر سنتي، صنعتي و روانگردان فعاليت مي‌كنند، فعال‌تر از گذشته شده است. سردار چناريان با اشاره به رشد قابل توجه كشفيات مواد مخدر ماموران در مبارزه با سوداگران مرگ ادامه داد: پليس عمدتا در درگيري‌هاي خود با قاچاقچيان موفق بوده و عمليات‌ منجر به هلاكت اشرار شده و همزمان آسيب پذيري ماموران نيروي انتظامي به دليل افزايش تجربه كاهش يافته است. اين در حالي است كه قاچاقچيان مواد مخدر با حضور در محورهاي پرتردد از سفر و حضور مردم سوءاستفاده كنند كه البته با تجربه نيروهاي پليس تلاش مي‌شود حين دستگيري اين عوامل به مردم آسيب نرسد.
اين مقام انتظامي در پايان از قاچاق مواد مخدر در مناطق شرقي كشور و استان كرمان با عنوان آسيبي جدي نام برد و از خانواده‌ها خواست تا با مراقبت از جوانان خود از آلوده شدن آنها در دام مواد افيوني جلوگيري كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون