• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3441 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

خبر كوتاه

سيچلو : افتخار مي‌كنم كه دستيار لوزانو هستم
خوان مانوئل سيچلو، مربي تيم ملي واليبال ايران در مورد حضور مجدد در ايران گفت: فدراسيون واليبال ايران با من تماس گرفت و از من خواسته شد تا به آنها براي رسيدن به المپيك كمك كنم. حضور در المپيك، روياي من و در واقع هر كسي است. رسيدن به المپيك تمام ذهن مرا به خود مشغول كرده و اين دليل اصلي براي بازگشت من به ايران است. همه ما مي‌دانيم كه كار سختي پيش رو داريم چون همه تيم‌ها براي گرفتن سهميه المپيك به مسابقات وارد مي‌شوند. او درباره همكاري با رائول لوزانو، سرمربي جديد تيم ملي ايران گفت: من تاكنون با لوزانو كار نكرده‌ام ولي او را تحسين مي‌كنم. او مربي بسيار خوب، همشهري و دوست نزديك ولاسكو است. آنها شبيه هم نيستند ولي من اعتقاد دارم كه لوزانو مي‌تواند ايران را به روياي خود برساند. من افتخار مي‌كنم كه دستيار لوزانو هستم چون مي‌توانم نكات زيادي از او بياموزم. سيچلو درباره حريفان ايران در مسابقات انتخابي المپيك 2016 ريو اعتقاد دارد: من به همراه لوزانو در برلين بوديم و بازي‌ها را از نزديك ديديم و آناليز كرديم. ما در مقابل لهستان، فرانسه و ژاپن، مسابقات سختي پيش رو داريم. فرصتي براي اشتباه نيست و ما بايد عملكرد قابل قبولي داشته باشيم تا بليت ريو را به دست آوريم.

واكنش رضايي به شايعه درگيري با شجاع: فقط مي‌خندم
انتشار يك عكس از شجاع خليل‌زاده و رحمان رضايي بازيكن و مربي تراكتورسازي كافي بود كه يكسري شايعات به وجود بيايد. اين عكس طوري گرفته شده كه گويي رضايي و خليل‌زاده درگيري لفظي پيدا كرده‌اند. رحمان رضايي در واكنش به اين اخبار گفت: من به شايعه درگيري با شجاع خليل‌زاده يا هر بازيكني ديگر فقط مي‌خندم. شجاع اتفاقا جزو نفراتي است كه خيلي خيلي به من احترام مي‌گذارد و بچه خيلي خوبي هم است. من نمي‌دانم اين تفسير كه من و خليل‌زاده درگير شديم، از كجا آمده. ديروز تمرين بدنسازي تيم بود و با هم شوخي مي‌كرديم. در حين تمرين من به بازيكنان تذكر دادم كه كار را جدي دنبال كنند و از شوخي‌هاي بي مورد بپرهيزند. بعد از آن هم همه بچه‌ها جمع شدند و عكس يادگاري گرفتيم. خوشبختانه همه بچه‌هاي تراكتورسازي، بازيكنان خيلي خوبي هستند و در تيم ما رفاقت موج مي‌زند.

دليل تعطيلي موقت نود؛ فرار از تيم اميد
عادل فردوسي‌پور در آغاز نود هفته گذشته اعلام كرد برنامه او حداقل به مدت سه هفته روي آنتن نخواهد رفت تا وي و همكارانش كمي استراحت كنند. بعد از اين تصميم‌گيري عجيب، شايعات زيادي در مورد چرايي تعطيلي برنامه نود منتشر شد. برخي بر اين باور بودند كه اصطكاك‌هاي اخير پيش آمده بين عادل و مسوولان تلويزيون باعث شده او فعلا ترجيح بدهد كمي دور از دسترس باشد و به آرامش دست پيدا كند. در اين ميان اما فرضيه ديگري هم مطرح است؛ اينكه با توجه به شروع مسابقات كليدي مقدماتي المپيك، برنامه نود پاي خودش را كنار كشيده تا هيچ نقشي در معادلات مربوط به اين تيم نداشته باشد. در حال حاضر ابتكار عمل در تيم اميد با محمد مايلي‌كهن است كه همه مي‌دانند رابطه خوبي با عادل ندارد. او فردوسي‌پور را به جانبداري غيرمنصفانه از كارلوس كي‌روش متهم مي‌كند و بارها به طعنه گفته است: «اصلي‌ترين رقباي تيم اميد براي پايان دادن به حسرت 40 ساله، در داخل كشور مشغول به كار هستند. » با اين اوصاف به نظر مي‌رسد فردوسي‌پور تصميم گرفته تا پايان كار ايران در اين تورنمنت چراغ برنامه‌اش را خاموش كند تا به اين وسيله از گزند اتهامات احتمالي در امان بماند. اين در حالي است كه عادل مي‌توانست با توجه به تعطيلي مسابقات ليگ، در اين مدت به مباحت ريشه‌اي و حتي حاشيه‌اي فوتبال ايران بپردازد، اما عطاي اين كار را به لقايش بخشيد.

درخواست فسخ قرارداد حامي مالي ليگ‌برتر
شركت ايران‌نوين مجري تبليغات و حامي مالي ليگ برتر فوتبال ايران با ارسال نامه‌اي درخواست فسخ قرارداد خود با سازمان ليگ را كرده است. ايران‌نوين كه سال گذشته قرارداد  دوساله‌اي به مبلغ 160 ميليارد تومان با سازمان ليگ امضا كرده بود، بعد از مشكلاتي كه در سال اول براي پرداخت تعهد خود داشت در سال دوم هم با مشكلاتي مواجه است. بنابر آنچه امير عابديني، عضو هيات رييسه سازمان ليگ برتر مي‌گويد ايران‌نوين قصد دارد قرارداد خود را فسخ كند. عابديني به سايت خبري «ورزش سه» مي‌گويد: به دنبال پيگيري‌هاي جدي ما و فشار زيادي كه ما روي شركت ايران‌نوين آورديم، آنها قصد انصراف از ادامه همكاري ما در بخش تامين تبليغات رقابت‌هاي فوتبال را دارند. او در پاسخ به اين سوال كه آيا آنها رسما چنين درخواستي داده‌اند يا نه هم گفت: بله آنها نامه‌اي تهيه كرده‌اند كه ديگر به دليل شرايط بد اقتصادي و اينكه وضعيت اسپانسرينگ در فوتبال مشخص نيست، نمي‌خواهند به فعاليت خود ادامه دهند. با اين اوصاف آنها مي‌خواهند براي امسال قرارداد خود را با سازمان ليگ فسخ كنند. عضو هيات رييسه سازمان ليگ در پاسخ به اين سوال كه واكنش اين سازمان نسبت به فسخ قرارداد ايران‌نوين چه خواهد بود هم گفت: ما حتما اين موضوع را پيگيري قانوني خواهيم كرد و از شركت ايران‌نوين خسارت خواهيم گرفت.

مشحون: شانس كمي براي صعود به المپيك داريم
يكي از مهم‌ترين اتفاقات بسكتبال، حضور در المپيك است. محمدرضا مشحون در حاشيه بازي تيم‌هاي ثامن مشهد و پتروشيمي بندر امام در خصوص شانس تيم ملي براي صعود به المپيك ريو 2016 گفت: متاسفانه بزرگ‌ترين شانس براي حضور در المپيك را در مسابقات قهرماني آسيا از دست داديم و قطعا كار سختي براي صعود به المپيك خواهيم داشت. او ادامه داد: براي صعود به المپيك بايد با حريفان سرسخت اروپايي رقابت كنيم، همين موضوع نشان مي‌دهد كه شانس كمي را براي صعود به المپيك خواهيم داشت. مشحون گفت: در هفته آينده باوئرمان، سرمربي تيم ملي بسكتبال به ايران خواهد آمد. شرايط را به گونه‌اي فراهم كرده‌ايم تا مسابقات ليگ برتر را تماشا كند و بتواند بهترين و آماده‌ترين بازيكنان را براي حضور در اردوي تيم ملي انتخاب كند. قطعا بازي‌هاي تداركاتي را براي تيم ملي در نظر گرفته‌ايم زيرا اعتقاد دارم بايد با قدرت در مسابقات انتخابي المپيك شركت كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون