• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3456 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن

استقلال-ذوب‌آهن؛ يحيي باز هم به استقلال نمي‌بازد؟

جنگ صدرنشين‌ها در فولادشهر

آبي‌هاي تهران در حالي ليگ را از سر مي‌گيرند كه به خاطر شكست استقلال خوزستان در هفته هجدهم، همچنان با ۳۴ امتياز صدرنشين هستند و انگيزه زيادي دارند تا با برد مقابل ذوب آهن، جاي خود را در صدر محكم‌تر كنند. استقلال در ديدار رفت مقابل ذوب آهن با دو گل شكست خورده بود و اين ديدار مي‌تواند براي شاگردان مظلومي يك بازي انتقامي هم باشد.
استقلال البته در حالي بايد مقابل ذوب آهن صف‌آرايي كند كه در اين چند روزه حواشي زيادي را پشت سر گذاشته است. از تهديد به تعطيلي تمرينات به دليل عدم پرداخت مطالبات بازيكنان گرفته تا تنشي كه بين حسن روشن و نظري جويباري به وجود آمد. به اينها ليست خريد بازيكنان مدنظر مظلومي را هم اضافه كنيد كه مديران اين تيم از آن ليست تنها موفق به جذب مهدي مومني شدند كه در نفت تبديل به يك مهره نيمكت‌نشين شده بود. آبي پوشان پايتخت از 17 مسابقه قبلي خود 9 برد، 7 تساوي و يك شكست به دست آورده‌اند كه تنها شكست شان در هفته سوم و در مقابل همين ذوب‌آهن بوده است. مظلومي با وجود تمام حواشي به وجود آمده، اميد زيادي دارد، شاگردانش اين ديدار را با برد پشت سر بگذارند تا علاوه بر انتقام شكست دور رفت، فاصله امتيازي خود را با تيم‌هاي تعقيب‌كننده افزايش دهد.
ذوب آهن تيم آماده اين روزهاي فوتبال ايران هم مثل تمام ماه‌هاي گذشته به دور از هرگونه حاشيه و جنجال، به مسير خود براي رسيدن به عنوان قهرماني ادامه مي‌دهد و تقريبا مي‌توان گفت كه اين روزها آماده‌ترين تيم ليگ برتر است. تيم يحيي گل‌محمدي تغيير زيادي نسبت به نيم فصل اول نداشته است. هاشم بيك‌زاده از جمله بازيكناني است كه در نقل و انتقالات به تيم ذوب‌آهن آمد. گل‌محمدي كه تركيبي از بازيكنان جوان و با تجربه توانايي را در اختيار دارد، با پيروزي در اين مسابقه مي‌تواند تيمش را تا رده دوم جدول بالا بياورد و شانس خود را براي رسيدن به عنوان قهرماني چندبرابر كند.
جدال امروز تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران جدا از حساسيت‌هاي معمول و حواشي هميشگي‌اش يك نكته جالب توجه و ويژه دارد. رويارويي يحيي گل محمدي پرسپوليسي با مظلومي استقلالي هم براي هواداران سرخابي جذابيت دارد و هم از نظر آماري قابل توجه است. گل محمدي در دوران مربيگري‌اش چه در نفت تهران و چه در تيم‌هاي پرسپوليس و ذوب آهن تاكنون هرگز برابر مظلومي و تيم‌هايش شكستي را متقبل نشده است. اين ركورد زماني جالب‌تر مي‌شود كه بدانيم تيم‌هاي تحت هدايت گل محمدي هرگز در برابر استقلال هم شكست نخورده‌اند. اين دو ركورد يحيي، هواداران ذوب‌آهن را بيش از پيش به پيروزي در ديدار امروز اميدوار مي‌كند. حالا بايد منتظر ماند و ديد كه در پايان بازي امروز كه نبرد مدعيان كسب عنوان قهرماني هم خواهد بود ركورد يحيي پابرجا خواهد ماند يا استقلال مظلومي نوار شكست‌ناپذيري گل محمدي را در ورزشگاه فولادشهر در بازي‌اي كه راس ساعت 14:30 دقيقه شروع مي‌شود پاره خواهد كرد.
از آنجايي كه پيروزي براي هر دو تيم با توجه به شرايط جدول اهميت فوق‌العاده زيادي دارد، به نظر مي‌رسد كه امروز يكي از زيباترين بازي‌هاي ليگ بين ذوب آهن و استقلال برگزار شود. حال همه منتظر سوت آغاز بازي و اتفاقاتي هستند كه در زمين رخ خواهد داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون