• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3464 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

خبر كوتاه

رييس فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي استعفا داد
فرهاد طلوع‌كيان پس از دو سال رياست در فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي از سمت خود استعفا داد. در حالي كه دو سال تا پايان رياست فرهاد طلوع‌كيان بر فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني باقي‌ مانده است، وي به يكباره و به دليل آنچه مشكلات شخصي عنوان كرده از سمت خود استعفا داد. طلوع‌كيان چند روزي است كه استعفا داده تا اينكه روز گذشته وقتي مشاهده كرد وزارت ورزش و جوانان هيچ عكس‌العملي در قبال استعفاي او نداشته است با ارسال پيامي به روساي هيات‌هاي استاني استعفاي خود را به صورت رسمي اعلام كرد.

فرزانه توسلي نامزد بهترين دروازه‌بان جهان شد
سايت فوتسال‌ پلنت نامزدهاي بهترين دروازه‌بانان جهان را در سال 2015 در بخش بانوان اعلام كرده است كه در بين آنها نام فرزانه توسلي دروازه‌بان تيم ملي ايران به چشم مي‌خورد. توسلي در مسابقات قهرماني آسيا كه به ميزباني مالزي برگزار شده بود عملكرد قابل توجهي داشت. وي هم‌اكنون در تيم دانشگاه آزاد به سرمربي‌گري شهرزاد مظفر فعاليت مي‌كند. سايت فوتسال پلنت اسامي 10 دروازه‌بان برتر جهان را اعلام كرده است كه قرار است از بين آنها بهترين دروازه‌بان انتخاب شود. ورزشكاراني از ايتاليا، برزيل، روسيه، اسپانيا، پرتغال و ايران در بين نامزدها وجود دارد.

شكايت پرسپوليس از باعث و باني شايعه دوپينگ
باشگاه پرسپوليس از منتشركنندگان شايعه دوپينگ بازيكنان اين تيم شكايت مي‌كند. خبر دوپينگ سه بازيكن پرسپوليس به حاشيه‌اي جديد براي اين تيم تبديل شده و سروصداي زيادي در رسانه‌ها و محافل ورزشي به راه انداخت. برانكو به عنوان سرمربي اين تيم در واكنش به شايعات عنوان كرد برخي‌ها به دنبال حاشيه‌سازي و دور كردن تمركز از بازيكنان تيمش در آستانه ديدارهاي حساس باقي مانده هستند. به همين منظور باشگاه پرسپوليس اعلام كرده به زودي از مسببين انتشار خبر دوپينگي بودن سه ستاره پرسپوليس شكايت خواهد كرد تا حقوق اين باشگاه و هواداران آن در برابر اين حاشيه و شايعه بزرگ حفظ و با آن برخورد قانوني شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون