• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3464 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

سرخط خبرها

   ستاره ولزي رئال به علت مصدوميت بازي با رم ايتاليا و احتمالا حضور در داربي مادريد مقابل اتلتيكو را از دست داده است.
   باشگاه النصر پس از شكست تلخ برابر نجران كاناوارو را از هدايت اين تيم اخراج كرد/ النصر هم گروه ذوب آهن در ليگ قهرمانان آسيا بود و به اين ترتيب ديگر تقابل گل محمدي و كاناوارو اتفاق نخواهد افتاد.
   پانيونيوس در مرحله برگشت نيمه نهايي جام حذفي يونان ديشب به مصاف پائوك رفت و در حالي كه بازي رفت دو تيم در زمين پانيونيوس به تساوي يك-يك انجاميده بود به تساوي بدون گل دست يافتند و اين هم تيمي‌هاي كريم انصاري‌فرد بودند كه از رسيدن به فينال بازماندند.
   كانال خبري و سايت باشگاه استقلال با انتشار گفت‌وگويي از مجيد صالح، شايعه‌اي تلگرامي درباره جدايي صالح از كادرفني استقلال را تكذيب و اعلام كردند مربي آبي‌ها تاكيد داشته از كنار پرويز مظلومي نمي‌رود و مي‌خواهد به همكاري با او در تيم صدر جدول ليگ برتر ادامه دهد.
   روبينيو، مهاجم 32 ساله سابق تيم‌هاي رئال و منچسترسيتي. پس از اتمام قرارداد كوتاه‌مدتش با تيم گوانگژو چين به برزيل بازگشت و به تيم اتلتيكو مينيه رو پيوست.
   تيم فوتبال سويا با تساوي برابر سلتاويگو در ديدار برگشت مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي، حريف بارسلونا در ديدار پاياني شد.
   فدراسيون دوچرخه‌سواري براي تيم ملي سرعت در 20 مهر با وينچنزو چچي از ايتاليا قرارداد بست اما پس از پايان قهرماني آسيا و اينكه در بخش سرعت تنها يك مدال طلا در ماده يك كيلومتر تايم تريل به دست آمد، قراردادش را با اين مربي فسخ كرد.
   تيم ملي رويينگ اواخر سال براي برپايي اردوي آماده‌سازي راهي ويتنام مي‌شود.
   دبير فدراسيون وزنه‌برداري از قهرماني كشور به عنوان آخرين شانس وزنه‌برداران مغضوب براي بازگشت تيم ملي ياد كرد.
   مهرشاد محمودي، سيد مصطفي خليلي، مهدي فروتن و رامين ولي‌پور كه در قهرماني آسيا 2014 تست دوپينگ‌شان مثبت اعلام شده و محروميت‌شان در ماه آوريل 2016 نيز به پايان مي‌رسد به همراه كيانوش رستمي، بهداد سليمي، بهادر مولايي، سهراب مرادي، كيا قدمي و علي هاشمي وزنه‌برداران ايراني هستند كه نام‌شان در فهرست كميته ضد دوپينگ فدراسيون جهاني وزنه‌برداري قرار دارد كه تحت نظر هستند و هر لحظه امكان گرفتن تست دوپينگ از آنها وجود دارد.
  مسلم دارابي از قهرمانان شناخته شده قوي‌ترين مردان، آكادمي بدنسازي خود را در منطقه رجايي شهر كرج افتتاح كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون