• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3467 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ بهمن

فضاي مجازي

آخرين پست اينستاگرامي سيد‌حسن خميني:
همراهان روزهاي سختي امام و بيت امام را فراموش نكنيم
گروه سياسي| در روزهايي كه حملات و هجمه‌ها به يادگار امام در اوج است او در فكر فراموش نشدن همراهان روزهاي سختي امام و بيت امام است و اين نكته را در يك پست در فضاي مجازي متذكر شده است تا در روزهايي كه حمله‌ها به ياران دلسوز امام در اوج است اين تذكر از سوي يادگار امام مورد توجه واقع شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد‌حسن خميني در آخرين پست اينستاگرامي خود، تصويري را از دوران حبس مرحوم حاج سيد‌‌احمد خميني در زندان قزل‌قلعه منتشر كرد و نوشت: همراهان روزهاي سختي امام و بيت امام را فراموش نكنيم. به گزارش جماران، سيد‌حسن خميني در ذيل اين عكس مي‌نويسد: روزها به سرعت برق و باد مي‌گذرند. اتفاق‌هاي خوب و بد، هر چيز و هر جا، همه و همه مي‌آيند و مي‌گذرند و باز مي‌آيند. آنچه مي ماند يادها و خاطره‌هاست؛ و عكس‌ها كه اين روزها كمك‌كننده به حافظه‌هاست. يادگار امام در زندان قزل‌قلعه. زمان طاغوت. قبل از ازدواج. روزهاي غربت امام. آن روزها كه نام خميني جرم بود و مانع هر پيشرفتي مي‌شد. همراهان روزهاي سختي امام و بيت امام را فراموش نكنيم. ياران ايام غربت، ياران حقيقي‌اند.

توكلي: مجلس اول تومني يك تومن فرق مي‌كرد
نماينده مردم تهران در مجلس با يادي از مرحوم عزت‌الله سحابي، اعلام كرد: نوستالژي مجلس اول را دارم. به گزارش ايلنا، احمد توكلي، نماينده اصولگراي مردم تهران در مجلس با يادي از مجلس اول و مرحوم عزت‌الله سحابي، نوشت: من نوستالژي مجلس اول را دارم. در متن كوتاهي كه توكلي در كانال تلگرام خود به اشتراك گذاشته، آمده: در مجلس اول نمي‌دانيد چه وضعي بود. خدا رحمت كند آقاي عزت‌الله سحابي را، رييس كميسيون بودجه بود در مجلس اول من هم با حفظ موضع سخنگوي كميسيون بودم ولي هر دو مي‌خواستيم بودجه درست تنظيم شود. درك مصلحت ملي بسيار بالا بود. بنا بر رعايت مصالح مشترك بود خيلي بيشتر از الان. من نوستالژي مجلس اول را دارم. «تومني يك تومن» با حالا فرق مي‌كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون