• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3490 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۶ اسفند

عدد نوشت

افزايش شاخص سنگ‌آهن

شاخص قيمت سنگ آهن ايران 9 مارس با افزايش حدود 10 دلاري نسبت به هفته پيش از آن به 57 دلار و دو سنت رسيد. پس از آنكه سنگ آهن وارد دوره ركود شديدي شد كه تقاضا در بازار كاهش و عرضه به‌شدت افزايش يافت، كمتر كسي فكر مي‌كرد كه بار ديگر قيمت سنگ آهن به بالاي 40 دلار برسد. همين امر سبب شد تا برخي توليدكنندگان سنگ آهن توليد خود را متوقف كنند يا ميزان آن را كاهش دهند، اما از سوي ديگر برخي توليدكنندگان بزرگ سنگ آهن نيز توليد خود را افزايش دادند تا بتوانند توليدكنندگان كوچك را از ميدان اين رقابت به در كنند
.  
راهدارخانه‌هاي آماده‌باش

معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان راهداري از آماده باش كامل 650 راهدارخانه با ماشين‌آلات و تجهيزات در طرح نوروزي سال 1395 خبر داد. كشاورزيان گفت: امسال با همكاري همه دستگاه‌ها برنامه‌ريزي براي سفرهاي نوروزي آغاز شده و اين طرح كه از امروز آغاز شده اجرايش تا 15 فروردين‌ماه سال 1395 ادامه خواهد داشت. وي با بيان اينكه سازمان راهداري و اداره كل راه و شهرسازي تلاش كرده است تا قبل از سفرهاي نوروزي تمامي راه‌ها را براي مسافران آماده كنند، گفت: اولويت ما ارتقاي ايمني تردد در جاده‌هاي كشور است گرچه سعي كرده‌ايم تا قبل از شروع طرح نوروزي كارهاي‌مان را تمام كنيم، اما در صورت نياز در ايام عيد نيز اين آمادگي وجود دارد تا نسبت به حل نواقص راه‌ها و ايمني آنها اقدام شود.
 
افزايش واردات تلفن همراه در پاكستان

 طي 7 ماه گذشته واردات تلفن همراه در پاكستان 39 درصد افزايش داشته و رقمي بالغ بر 43 ميليون و 32 هزار و 76 دلار را به خود اختصاص داده است. طي 7 ماه گذشته واردات تلفن همراه در پاكستان 39 درصد افزايش داشته و در يك سال گذشته رشد 10 درصدي را نشان مي‌دهد. بر اساس اين گزارش پاكستان به ارزش 43 ميليون و 32 هزار و 76 دلار گوشي تلفن همراه وارد كرده است كه بخش مهمي از واردات اين كشور است. به گزارش سما نيوز، ‌تلفن همراه ساخت چين بيشترين حجم واردات گوشي همراه در پاكستان را به خود اختصاص داده است.
 
قيمت جديد مرغ در بازار  

رييس اتحاديه پرنده و ماهي اعلام كرد: قيمت هر كيلوگرم مرغ امروز با ۲۰۰ تومان افزايش نسبت به روز گذشته به ۷۰۰۰ تومان رسيده است. مهدي يوسف‌خاني، نرخ مرغ زنده را  روز سه شنبه ۴۵۰۰ عنوان كرد و اظهارداشت: قيمت اين كالا در عمده فروشي ميدان بهمن ۶۴۰۰، درب كشتارگاه ۶۴۰۰ و توزيع درب واحدهاي صنفي ۶۵۰۰ تومان است. وي با بيان اينكه نرخ مرغ درب واحدهاي صنفي (مراكز خرده‌فروشي) ۷۰۰۰ تومان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون