• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3508 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

خميازه كشدار بازار طلا و ارز

ديروز بازار طلا و ارز ايران در آستانه اعياد مذهبي ريزشي اندك را همزمان با رشد اندك قيمت‌ها در بازار جهاني شاهد بود. بررسي‌ها نشان مي‌دهد كاهش قيمت طلا و سكه نيز ريشه در تقويت ريال ايران در برابر ارزهاي معتبر جهاني داشت.
روز گذشته، هر سكه تمام بهار آزادي طرح جديد در حالي با نرخ يك ميليون و 28 هزار و 500 تومان به فروش رسيد كه اين قيمت نشان‌دهنده افزايش هزار و 500 توماني اين سكه نسبت به روز دوشنبه است. همچنين هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح قديم بدون آنكه تغيير قيمتي را تجربه كند، با نرخ يك ميليون و 27 هزار توماني در بازار عرضه شد. نيم سكه و ربع سكه به ترتيب 543 هزار تومان و 288 هزار تومان خريد و فروش شدند كه به معناي عدم تغيير قيمت نيم سكه و كاهش هزار توماني نرخ ربع سكه است. همچنين هر سكه يك گرمي هم كماكان با قيمت 193 هزار تومان در ميان خريداران و فروشندگان دست به دست مي‌شود.
در بازارهاي جهاني، نرخ اونس طلا 10 دلار افزايش قيمت را تجربه كرد و هزار و 243 دلار ارزش‌گذاري شد. لازم به ذكر است اين افزايش 10 دلاري به معناي رشد 8/0 درصدي نرخ طلا در روز سه شنبه است. مثقال طلا هم 454 هزار و 100 تومان و هر گرم طلاي 18 عيار 104 هزار و 750 تومان خريد و فروش شدند.
در بازار ارز، نرخ دلار امريكا با افزايش يك توماني، سه هزار و 460 تومان فروخته شد. هر يورو هم در برابر سه هزار و 918 تومان مبادله شد و نرخ پوند انگليس نيز چهار هزار و 970 تومان اعلام شد. علاوه بر اين درهم امارات 945 تومان و لير تركيه نيز هزار و 224 تومان به دست متقاضيان رسيدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون