• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3508 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

ياد

 مهرداد اولادي، مهاجم سابق پرسپوليس، استقلال و تيم ملي كه در بيمارستان شهداي تجريش درگذشت روز دوم ارديبهشت در زادگاهش، قادي كلاي قائمشهر به خاك سپرده مي‌شود.


علي كريمي: ديگر نمي‌دانم چه چيزي بايد بگويم، روحش شاد.
محمد نوري: مهرداد اولادي، جايت در بهشت، روحت شاد.
حميد درخشان: هيچ چيز تلخ‌تر از فوت يك جوان نيست و من براي خانواده او آرزوي صبر مي‌كنم، اگرچه مي‌دانم هرگز اين همدردي‌ها جاي خالي مهرداد اولادي را پر نخواهد كرد.
آرش برهاني: واقعا باورش سخته، به خانواده اولادي و ورزش تسليت مي‌گويم، روحش شاد.
افشين قطبي: مرگ مهرداد را باور نمي‌كنم/ او در مدت كمي كه در كنارم و پرسپوليس حضور داشت عملكرد فوق‌العاده‌اي داشت. او خداحافظي باشكوهي در زمان حضورم در پرسپوليس داشت و با گل تيم ما را به مقصد امارات ترك كرد. او در تيم ملي هم جرو خوب‌ها بود.
محسن يگانه: هيچ چيز نمي‌توان گفت. روحش شاد
عبدالله ويسي: واقعا عجيب است كه فوتباليست‌ها در اين سن و سال از جمع ما مي‌روند و هنوز هم از شنيدن اين خبر شوكه هستم. روح مهرداد عزيز قرين رحمت الهي باشد.
پرويز مظلومي: فوت اولادي باوركردني نيست.
علي دايي: رفتن مهرداد خبري شوكه‌كننده است كه باورش براي اهالي فوتبال ساده نيست. باز هم غم سنگين ديگري دامان جامعه ورزش به ويژه فوتبال را در بر گرفت. اين ضايعه دردناك را به خانواده مهرداد و جامعه فوتبال تسليت مي‌گويم.
جواد نكونام: من واقعا از شنيدن خبر درگذشت ناگهاني، اولادي شوكه شدم و اين مصيبت را به خانواده آن مرحوم تسليت مي‌گويم و اميدوارم كه خدا به آنها صبر بدهد.
كريم انصاري‌فرد: واقعا فكر مي‌كردم اين خبر شايعه است اما متاسفانه حقيقت داشت. از صميم قلب ناراحت هستم، بايد اين شايعه دردناك را تسليت   بگويم.
مهرداد ميناوند: واقعا از شنيدن اين خبر جگرم سوخت. آدم فكر مي‌كند كه چرا اين جوان‌ها خيلي زود و در روزهايي كه مي‌توانند بهترين باشند از دست بروند.
رضا نورمحمدي: واقعا نمي‌دانم چه بايد بگويم و اصلا نمي‌توانم اين اتفاقات را باور كنم. دقيقا حال زماني را كه خبر هادي نوروزي شنيدم داشتم و چيزي نمي‌توانم بگويم جز آرزوي صبر براي خانواده‌اش و جامعه   فوتبال.
برانكو ايوانكوويچ: رفتن مهرداد مثل درگذشت هادي نوروزي قلبم را سوزاند.
حنيف عمران‌زاده: بعد از هادي نوروزي بار ديگر يكي از همشهري‌هاي خوبم را از دست دادم و واقعا نمي‌دانم حكمت اين قصه چيست .
محسن بنگر: مگر مي‌شه؟ چرا همه دارن ميرن؟ خدا رحمتت كنه داداش. نمي‌دونم چي بگم، سلام مارو به آپاچي برسون داداش.
جواد كاظميان: ما ايراني‌ها مرده پرست هستيم. مهرداد را يك سري از افراد در اين فوتبال كشتند. فشار روحي و رواني روي مهرداد خيلي زياد بود/ به وقتش خواهم گفت كه چه به مهرداد گذشت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون