• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3521 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

دعوت 13 چهره شاخص كرماني از مردم براي استقبال از رييس‌جمهور

13چهره شاخص كرماني در پيامي از عموم مردم كرمان جهت شركت در مراسم استقبال از رياست محترم جمهوري و هيات محترم دولت دعوت به عمل آوردند. بزرگان استان كرمان در پيامي از عموم مردم كرمان جهت شركت در مراسم استقبال از رياست محترم جمهوري و هيات محترم دولت دعوت به عمل آوردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني گفتارنو، در اين پيام آمده است:
بيست و يكم ارديبهشت ماه، ديار كريمان ميزبان رييس‌جمهور محترم و محبوب كشورمان، جناب حجت الاسلام والمسلمين دكترحسن روحاني و هيات محترم دولت در قالب كاروان تدبير و اميد است.  اول آنكه اين سفر فرصتي است تا مردم قدرشناس استان كرمان يك‌بار ديگر همبستگي دولت وملت را در نظام مقدس جمهوري اسلامي در منظر همگان به تصوير كشند و با حضور پرشور در مراسم استقبال، مراتب تقدير و تكريم خود را نسبت به دولتمرداني كه در مدت قريب به سه سال از دولت يازدهم با تدبير و تلاش موجد حركت‌هاي اساسي در عرصه سياست خارجي و داخلي بوده‌اند، ابراز نمايند. از سوي ديگر، حضور عالي‌ترين مقام اجرايي كشور و اعضاي محترم هيات دولت و طرح مسائل و مطالبات اساسي استان توسط مسوولان امر و اتخاذ تصميمات لازم مي‌تواند اقداماتي مهم در روند توسعه همه‌جانبه استان را رقم زند. بر اين باوريم كه حضور پر شور و شكوه شما مردم فهيم و نجيب در استقبال از كاروان تدبير و اميد صحنه‌هاي جاوداني از بزرگي و قدرشناسي را در استان پهناورمان به ثبت خواهد رساند. استاني كه صفحات تاريخ آن مزين به رشادت، شهامت و ايثار سرداران شهيدش در هشت سال دفاع مقدس بوده و مفتخر به داشتن بزرگمرداني همچون حضرت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و دكتر شهيد محمدجواد باهنر است. ضمن دعوت از شما هم‌استاني‌هاي ارجمند جهت شركت در مراسم استقبال از رياست محترم جمهوري و هيات محترم دولت و خلق رويدادي تاريخي و به‌يادماندني، اميدواريم كه اين اتفاق منشا بركات فراوان براي استان و مردمان نجيب آن باشد.
*محمدجواد حجتي كرماني - سيدمحمود دعايي - حسين هاشميان - سيد حسين مرعشي - محمدرضا باهنر - حميد ميرزاده - محسن جلالپور - مصطفي موذن‌زاده - محمد علي كريمي - احمد مرادعليزاده - سيد حسن خوشرو - مهدي رجبعلي‌پور - اسدالله رضوي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون