• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3147 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي

نطق ميان دستور

 حسينعلي حاجي‌دليگاني، نماينده شاهين‌شهر: ملت ايران صاحب بصيرت است و در تمام مقاطع حساس عزم خود را به منصه ظهور رسانده و مي‌داند طرح عربي - صهيونيستي كاهش قيمت نفت با هدف جلوگيري از گسترش انقلاب‌هاي منطقه در سوريه، عراق و... است، لذا مجلس با يك تصميم انقلابي ناف بودجه 94 را از نفت ببرد تا هم دشمن مايوس شود و هم طرحي نو در ريل اقتصادي كشور دراندازيم.
 عبدالوحيد فياضي، نماينده نور و محمودآباد: اگر دولت راه برون‌رفت از مشكلات اقتصادي كشور را در مدل ديپلماتيك مي‌داند، به بيراهه مي‌رود و نتيجه اين امر آمارهاي كذايي كاهش تورم و رشد اقتصادي مي‌شود كه مردم پس از شنيدن آن به تحير مي‌خندند. فياضي خطاب به روحاني با بيان اينكه استخوان‌هاي مردم در زير چرخ ارابه‌هاي سركش تورم در حال له شدن است، صداي آن را مي‌شنويد، تصريح كرد: يك ميليون معلم آزاديخواه و متفكر اين كشور كه علمداران آگاهي و تربيت و هدايت هستند، چگونه زندگي مي‌كنند؟ آيا نمي‌خواهيد فرداي اين كشور به دست اين فرزندان تامين شود؟
  شهباز حسن‌پور، نماينده سيرجان: از رياست محترم مجلس و همه دست‌اندركاران مي‌خواهم به مشكلات اساسي بودجه‌ريزي كشور توجه كنند. بزرگ‌ترين مشكل بودجه‌نويسي كشور كه ربطي به اين دولت و آن دولت ندارد، بيماري مزمن است كه آن هم از كار انداختن قدرت سياستگذارهاست. براي هدايت اقتصاد ملي به سمت غيرتورمي و ضدركودي، توضيح آنكه دولت براي تاثيرگذاري در تصميمات فعالان اقتصادي و همه مردم سياست ارزي، سياست مالي، سياست پولي، سياست تجاري، سياست توزيع درآمد و مشابه آنها است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون