• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3564 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۰ تير

تيم به اين بزرگي با 40 ميليون هوادار كه با اين مسائل متوقف نمي‌شود

پرسپوليس باز هم طارمي و رضاييان مي‌سازد

محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس

1- از نحوه كار رامين رضاييان و مهدي طارمي تعجب كردم. آمدن و رفتن بازيكن در فوتبال يك اتفاق عادي است. هيچ چيز هم از بزرگي و عظمت پرسپوليس كم نمي‌شود ولي به نظر من به خاطر خودشان هم كه شده مي‌توانستند به شكل ديگري عمل كنند طوري كه از نظر حاشيه‌اي نه به خودشان لطمه بخورد و نه پرسپوليس لطمه ببيند. از همه اينها مهم‌تر اينكه هوادار آزرده نشود. هوادار پرسپوليس اگر اين بچه‌ها را دوست نداشت كه از رفتن‌شان ناراحت نمي‌شد و جواب محبت هواداران هم اين نبود. من نمي‌گويم بازيكن برود يا نرود اما ديشب با خودم مي‌گفتم اگر رفته باشند، اشتباه كردند چون هر چه دارند از پرسپوليس است و اگر شده با يك رقم كمتر بايد اينجا مي‌ماندند. به نظرم بهتر از بازي در تركيه بود كه هر كه به آنجا رفته از مشكلات خاصش مي‌گويد.
2- جايي خواندم كه رامين رضاييان گفته است من را نمي‌خواستند. مگر مي‌شود پرسپوليس او را نخواهد. او جزو يازده نفر اصلي بود، بايد حرفي زد كه منطقي باشد. رامين قبل از پرسپوليس هم بازيكن خوبي بود اما در پرسپوليس اين جايگاه و اعتباري راكه دارد پيدا كرد و حق پرسپوليس و اين هواداران اين نبود ضمن آنكه با توجه به اختلاف بر سر موارد حقوقي قرارداد مي‌شد به شكل ديگري هم عمل شود. هرچند باشگاه اعلام كرده است اين مسائل را پيگيري مي‌كند و پرونده جريان دارد. طارمي هم اگر اينقدر مطمئن بود كه مي‌خواهد برود، آن روز ديگر نبايد به باشگاه مي‌رفت. هواداران ديگر با اين مساله كنار آمده بودند كه طارمي نمي‌خواهد بماند و مقصدش اروپا است. سراغش را مي‌گرفتند ولي در فكرش نبودند اما وقتي به باشگاه رفت به هواداران اميد داد و اين طوري رفتنش براي هواداران خيلي ناراحت‌كننده شد.
3- با تمام اين اوصاف بايد به هواداران بگويم، ناراحت نباشند. در تمام سال‌هاي گذشته بازيكنان بزرگ‌تر از اين هم از تيم رفته‌اند اما پرسپوليس سر جاي خودش است. پرسپوليس باز هم طارمي و رضاييان مي‌سازد. اين هواداران هستند كه با حمايت‌هاي خودشان پرسپوليس را بزرگ و عزيز نگه مي‌دارند و بازيكنان را هم مي‌سازند. تيم به اين بزرگي با 40 ميليون هوادار كه با اين مسائل متوقف نمي‌شود و اين پرسپوليس است كه به بازيكنانش شخصيت مضاعف مي‌دهد.
4- موضوع رامين رضاييان كه از سوي باشگاه دنبال مي‌شود ولي ما به اين مسائل كاري نداريم. پرسپوليس راه خودش را مي‌رود و هواداران اطمينان داشته باشند اين تيم با نفراتي كه جذب مي‌كند و جايگزين مي‌شوند و با حمايت‌هاي آنها بزرگي خواهد كرد. همان طور كه سال قبل با اينكه در 6 هفته اول چهار شكست داشتيم آنها به حمايت خود ادامه دادند و جوابش را گرفتيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون