• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3569 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

غلامعلي حدادعادل:

ما در انتخابات موفق شديم و به وحدت رسيديم

گروه سياسي| در ميان جمع اصولگراياني كه موفق به حضور در اين دوره از مجلس نشدند دو نفر بيشتر فعاليت دارند. غلامعلي حدادعادل و احمد توكلي. تمركز توكلي بر مسائل اقتصادي است اما حدادعادل تفسيرهاي خاص خود از مسائل سياسي اين روزهاي كشور را دارد. در روزهايي كه خيلي‌ها اصولگرايان را بازنده بزرگ انتخابات مجلس شوراي اسلامي مي‌دانند غلامعلي حدادعادل معتقد است كه آنها در اين انتخابات موفق شده‌اند. «موفقيت» از نگاه او، «به وحدت رسيدن» است. او مي‌گويد كه رقباي اصولگرايان تصور مي‌كردند كه آنها به وحدت نمي‌رسند اما آنها به وحدت رسيدند و نكته جالب از نگاه حدادعادل اين است كه آنها به ترتيب از نفر 31 تا 60 راي آوردند و با اختلاف 19 هزار راي كمتر انتخابات را واگذار كرده‌اند. اصولگرايان در تمام انتخابات‌هاي اخير اين سال‌ها براي رسيدن به «وحدت» دردسرهاي زيادي داشته‌اند. بعد از بسته شدن ليست‌ها در انتخابات‌هاي مجلس يا مشخص شدن كانديداي مورد حمايت در انتخابات رياست‌جمهوري هم همواره عده‌اي بودند كه از اين روند ناراضي بوده‌اند. حدادعادل اما مي‌گويد كه اين‌بار وحدت حاصل شده بوده است و اگر اين وحدت حاصل نمي‌شد ممكن بود نتيجه بدي را به همراه داشته باشد. او اما مي‌گويد رسيدن به وحدت كمي دير بوده و همين باعث شده است كه زمان براي مديريت صحنه كم باشد. حدادعادل در مورد ماجراي فيش‌هاي حقوقي هم واكنشي داشته است و خواهان برخورد جدي دولت با اين مساله شده است. غلامعلي حداد عادل گفت: رهبر انقلاب درباره خبرگان بر انقلابي ماندن تاكيد دارند و اين نشان از نگراني ايشان است كه در مجمع انقلابيون چنين موضوعي را مطرح مي‌كنند. به گزارش «فارس»، غلامعلي حدادعادل در اصفهان بيان داشت: هميشه به اصفهان علاقه‌مند بودم و معتقدم اين شهر مخزن انقلاب اسلامي بوده كه البته حفظ وحدت مردم اين شهر بسيار مهم است. وي افزود: آن چيزي كه من مي‌شناسم از رهبر انقلاب، ايشان پيش از آنكه به مردم توصيه كنند خودشان به آن عمل مي‌كنند و اگر نهي اشرافي‌گري مي‌كنند، هيچ نشانه‌اي از اشرافي‌گري در زندگي خودشان نيست. نماينده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: انتخابات مجلس دهم مهم بود، در مجموع مجلسي پديد نيامد كه باعث نگراني باشد؛ شرايط تبليغات و سياسي داخل اصولگرايان تغيير كرده بود و همين موضوع دليل اين بود كه بنده بر وحدت اصولگرايي تاكيد داشتيم. حدادعادل عنوان كرد: رقبا مطمئن بودند كه به ليست واحد نمي‌رسيم ولي ما موفق بوديم و نكته جالب اينكه 30 نفر ليست اصولگرايان به ترتيب از نفر 31 تا 60 راي آورد و با اختلاف
19 هزار راي كمتر انتخابات را به پايان رسانديم. وي خاطرنشان كرد: اگر اين وحدت حاصل نمي‌شد، ممكن بود نتيجه بدي را به همراه داشته باشد، به گونه‌اي كه كمي دير به وحدت رسيديم و زمان براي مديريت صحنه كم بود. وي افزود: جرياني بخشي از مديريت كشور را بر عهده گرفته كه مي‌گويد انقلاب 37 سال پيش پيروز شد و به اتمام رسيد؛ امروز بايد كشور را با شيوه جديد مديريت كنيم و با دنيا تعامل داشته باشيم؛ بايد شعارهاي تند انقلابي را كنار بگذاريم؛ هنجارهاي جهاني را رعايت كنيم و عضو جامعه جهاني شويم.  
موضوع فيش‌هاي حقوقي نمونه‌اي از پروژه نفوذ است
وي تصريح كرد: براي اجراي اين پروژه وضعيت جنگ احزاب رخ داده و در منطقه و جهان عوامل فرهنگي و اقتصادي متحد شده‌اند تا چراغ انقلاب اسلامي را خاموش كنند. در چنين شرايطي در داخل بايد مراقبت جدي صورت گيرد تا به تعبير رهبر انقلاب راه نفوذ دشمن هموار نشود. نماينده سابق مردم تهران در مجلس در بخش ديگر سخنان خود موضوع فيش‌هاي حقوقي را نمونه نفوذ دانست و افزود: اين مساله مثل زخم چركين سر باز كرده است؛ اين حقوق‌ها در مخيله ما هم نمي‌گنجيد و متاسفانه طبق آمار حدود هزار نفر حقوق غيرمتعارف مي‌گيرند. وي تاكيد كرد: چنين رفتارهايي را كه به موارد معدود ختم نمي‌شود بايد ريشه‌يابي كرد، اين حقوق‌هاي نجومي همانند زخم چركيني است كه بايد از ريشه درمان شود. نماينده سابق مردم تهران در مجلس در پايان خاطرنشان كرد: اصلا خودم را انقلابي نمي‌دانم و در مقابل مدافعان حرم احساس خجالت مي‌كنم. ما يك روزنامه را هم نمي‌توانيم مديريت كنيم. اما بعضي‌ها چند رسانه دارند و در كشورهاي مختلف فعاليت اقتصادي مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون