• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3587 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

آيت‌الله صديقي در خطبه‌هاي نمازجمعه تهران:

توقع مردم مجازات دريافت‌كنندگان حقوق‌هاي نجومي است

خطيب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به حقوق‌هاي نجومي برخي مديران كشور گفت: مردم به اين افراد راي دادند كه امانتدار بيت‌المال باشند و مي‌خواهند ببينند مسوولان در مقابله با چنين حقوق‌هايي چه اقدامي مي‌كنند؟ به گزارش فارس، آيت‌الله كاظم صديقي خطيب موقت نماز جمعه تهران ديروز در خطبه‌هاي خود به مساله فرهنگي اشاره و خاطرنشان كرد: ولنگاري فرهنگي هم هشدار است و هم خون جگر.
خطيب موقت نمازجمعه تهران با بيان اينكه بيش از 100 شبكه ماهواره‌اي با زبان فارسي به اعتقادات و اخلاقيات ما مي‌تازند، گفت: اين شبكه‌هاي مجازي به صورت يك رودخانه‌اي در حركت هستند و هر لحظه به صورت سيلي بنيان‌كن در مي‌آيند.
وي با تاكيد براينكه برخي فيلم‌هاي سينمايي كنترل‌شده نيست، تصريح كرد: برخي از اين كتاب‌هايي كه چاپ مي‌شود و يا چاپ شده مورد ارزيابي دقيق قرار نگرفته‌اند و اين مجلات، فيلم‌هاي سينمايي چون سم و بدتر از ويروس ايدز و سرطان هستند چراكه دين را از بين برده و مملكت را به يغما مي‌برند. نبايد بگذاريم قضيه آندلس تكرار شده و انقلاب ما را از درون نابود كنند. وي همچنين به فيش‌هاي حقوقي نيز اشاره و تصريح كرد: حقوق‌هاي نجومي دل‌ها را جريحه‌دار و احساسات مردم را اندوهگين و وجدان‌هاي خفته را بيدار كرد. خطيب موقت نمازجمعه تهران با بيان اينكه اين فاصله‌هاي طبقاتي و اين نوع تعرض به بيت‌المال در خور نظام نيست، گفت: مردم به اين افراد راي داده‌اند كه امانتدار بيت‌المال باشند. مردم مي‌خواهند ببينند مسوولان در مقابله با چنين حقوق‌هايي چه مي‌كنند. صديقي ادامه داد: توقع مردم اين است كه كساني كه برخلاف چارچوب قانوني از بيت‌المال بيش از حد مجاز پول برداشت كرده‌اند محاكمه شوند و اگر كسي خلاف انصاف و عدالت رفتار كرده اين پول‌ها بايد به بيت‌المال برگردد.
وي با بيان اينكه برخورد با دريافت‌كنندگان حقوق‌هاي نجومي بايد آغاز يك حركت عدالت‌‌محور باشد، تصريح كرد: نبايد فقرا محروم شوند چراكه امروز مردم در مسائل ازدواج و اشتغال خود درمانده هستند و در اين فضا كه گروه زيادي از مردم ما با گرفتاري‌هاي مختلف دست و پنجه نرم كنند عده‌اي بخواهند از بيت‌المال اينگونه برداشت كنند قابل قبول نيست. خطيب موقت نمازجمعه تهران اظهار داشت: توقع ما از مسوولان اين است كه فرمايشات مقام معظم رهبري را جدي بگيرند و مردم را هرچه زودتر از اين انتظار بيرون بياورند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون