• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3604 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

وزير دفاع خبر داد

قرار دادن ماهواره‌هايي با وزن ۵۰۰ كيلو در مدار فضا

گروه سياسي| سردار دهقان گفت: قادر به قرار دادن ماهواره‌هايي با وزن ۵۰۰ كيلو در مدار هستيم كه تمام نيازهاي مربوط به داده‌هاي مكاني را برطرف مي‌كند. به گزارش تسنيم، جمله‌هاي كليدي اظهارات سردار حسين دهقان، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به شرح زير است:
  حملاتي كه به حزب‌الله لبنان و حماس شد براي اين بود كه ظرفيت‌هاي انقلابي را موردهجمه قرار دهند تا امكان اقدام عملي از سمت اين جريان‌ها نباشد.
  اسلام‌هراسي، شيعه‌هراسي و ايران‌هراسي براي اين بود كه كشورهاي منطقه را در تقابل با جمهوري اسلامي قرار دهند و فكر مي‌كردند با اين كار مي‌توانند مسير حركت اسلامي - انقلابي ملت ما را متوقف كنند.
  امريكا با به صحنه آوردن جريان‌هاي تروريستي - تكفيري كه مسلمان نيستند، مي‌خواهد چهره اسلام را مخدوش كند، حضور اين جريان‌ها درست نقطه مقابل آن چيزي بود كه امريكايي‌ها ابتدا براي ورود به منطقه اعلام كردند اما تمام سياست‌هاي به ظاهر طراحي شده در منطقه با شكست مواجه شد.
 تنها كشوري كه در صحنه مقابل اعمال سيطره و نفي استقلال كشورها ايستاده، جمهوري اسلامي ايران است. احترام به خواسته ملت‌ها چيزي است كه نظام سلطه نمي‌تواند آن را تحمل كند.
 آنچه در كنار اين دو اصل باعث صلح و ثبات و قدرتمند بودن ما شده، توان دفاعي است. نيروهاي مسلح ما با اشراف كامل اطلاعاتي بر تمام حركت‌هاي ضد انقلابي و ضد نظام قادر به مقابله با هر چيزي هستند كه عامل اغتشاش در نظم ما مي‌شود.
 ما از چنان نيروي دفاعي برخورداريم كه قادر به مقابله با هر تهديدي عليه ملت هستيم، صنايع دفاعي ما با استفاده از پژوهشگران و دانش گسترده و بهره‌مند بودن از زيرساخت‌هاي نظامي تمام اقلام دفاعي ما را تامين مي‌كند.
  ما قادريم در هر برد مورد نياز عمل كنيم، موشك‌هاي ما از بالاترين ميزان تخريب، دقت بالا، ماندگاري و حالت تاكتيكي قابل اعتماد برخوردار است و هيچ محدوديتي در برد، دقت و كيفيت محصول نداريم.
 ما قادر به حضور در فضا و قراردادن ماهواره‌هايي با وزن 500 كيلو در مدار هستيم كه تمام نيازهاي مربوط به داده‌هاي مكاني را برطرف مي‌كند.
  اين امكانات در سايه اعتقاد عميق و ارتباط با خدا و استمداد از ائمه طاهرين و همراهي با سياست‌ها و راهبردهاي تعريف شده از سوي نظام صورت گرفته، اين امكانات در اختيار جريان مقاومت قرار مي‌گيرد. جريان مقاومت عمده نيازش را از طريق توان دفاعي ما تامين مي‌كند و در مقايسه با آنچه صاحبان قدرت در اختيار معارضان قرار مي‌دهند، اثربخشي بالاتري دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون