• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3604 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

پيشخوان

برنامه‌ كاري رهبر معظم انقلاب در يك روز

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي «برنامه كاري رهبر انقلاب در طول يك روز»را منتشر كرد. به گزارش ايسنا، در اين مطلب كه بخشي از بيانات رهبر انقلاب در ديدار جمعي از پاسداران سپاه حفاظت ولي امر و خانواده‌هاي آنان است، آمده: «همه بايد تلاش كنيم، شما يك جور تلاش مي‌كنيد، من يك جور تلاش مي‌كنم. خب، الحمدلله شما جوان هستيد، تلاش‌تان هم آسان‌تر و هم موفق‌تر است. ما ديگر سنين پيري و در واقع به طور متعارف سنين بازنشستگي‌مان است. منتها ما بازنشستگي نداريم، ما تا آن دم آخر بايد حركت كنيم. لكن كار خودمان را مي‌كنيم. من به شما عرض بكنم، بنده همين روزهايي كه الان در خدمت شما هستيم، كارم را از ساعت پنج صبح شروع مي‌كنم. يعني شروع كار من از ساعت پنج صبح است. بعد از نماز صبح مي‌روم مشغول كار مي‌شوم، تا بعد بياييم و درس بگوييم، بعد برويم يك استراحتي بكنيم، باز مشغول كار بشويم تا ظهر و تا عصر و حالا تا هر وقت كه بشود، تا شب. الان هم كه نزديك ساعت ده است. بنده ساعت ده و ربع، ده و نيم معمولا دلم مي‌خواهد بخوابم اگر بشود. كار بايد كرد برادران، هرچه مي‌توانيد از اين جواني استفاده كنيد، جوانان‌تان را هم تشويق كنيد كار بزرگي در پيش داريد براي اداره اين كشور، اين كشور به شما جوان‌ها در آينده احتياج دارد.»

 

سرلشكر باقري: كميته‌هاي مشترك مرزي ميان ايران و عراق تشكيل شود

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح تشكيل كميته‌هاي مشترك مرزي و رايزني و تبادل‌نظر در ايجاد ثبات و امنيت منطقه‌اي ميان ايران و عراق را يك موضوع مهم و ضروري دانست. به گزارش مهر، فالح فياض، دبير شوراي عالي امنيت ملي عراق عصر امروز با حضور در ستاد كل نيروهاي مسلح كشورمان، با سردار سرلشكر محمد باقري ديدار و و درخصوص اوضاع و شرايط حاكم بر منطقه و روابط فيمابين دو كشور گفت‌وگو كرد. سرلشكر باقري در اين ديدار ضمن تبريك پيروزي‌هاي اخير ارتش و حشد الشعبي عراق در بيرون راندن تروريست‌ها از شهر فلوجه و ديگر مناطق عراق و اميدواري براي آزادسازي موصل، از پيشرفت ثبات و امنيت در اين كشور، اظهار خرسندي كرد. رييس ستاد كل نيروهاي مسلح حضور حشد الشعبي را به جهت پيوندهاي عميق و ناگسستني با مردم در كنار ارتش عراق تضمين‌كننده اقتدار، امنيت و ثبات داخلي اين كشور دانست. باقري در ادامه بر آمادگي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران براي هرگونه همكاري‌هاي دفاعي در ابعاد و سطوح مختلف با ارتش و كشور عراق تاكيد و اظهار داشت: پيوستگي تاريخي، فرهنگي و اعتقادي جمهوري اسلامي ايران با كشور و مردم عراق مي‌تواند ضامن اتحاد، دوستي و برادري هرچه بيشتر دو كشور و نيروها مسلح در برابر تهديدات مشترك باشد. رييس ستاد كل نيروهاي مسلح يكپارچگي كشور و ملت عراق و مقابله با هرگونه گرايش‌هاي تجزيه‌طلبانه و تفرقه‌انگيز را ازجمله خواسته‌هاي جمهوري اسلامي دانست. باقري اضافه كرد: اميدواريم ارتش عراق هرچه سريع‌تر بتواند با بيرون راندن تروريست‌ها از موصل و ديگر مناطق اين كشور، اقتدار فراگير خود را بر تمامي سرزمين عراق اعمال كند.

 

احمد خاتمي در خطبه‌هاي نماز جمعه:

عكس‌هايي از من درست مي‌كنند كه وحشت مي‌كنم

خطيب موقت نماز جمعه اين هفته تهران گفت: از دولت مي‌خواهم تا زماني كه در اين جايگاه هستيد، عاشقانه كار كنيد و اين عشق را در عرصه عمل نشان دهيد. مبادا در سال آخر همه مسائل سياسي باشد و مساله معيشت مردم ناديده انگاشته شود. به گزارش ايلنا، سيداحمد خاتمي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به فرارسيدن هفته دولت، شهيد بهشتي و شهيد رجايي را افرادي ساده‌زيست دانست كه به‌گفته حضرت امام، در پي رسيدن به مقام، تغييري در شخصيت‌شان ايجاد نشد. وي گفت: آنها براي تمامي دولتمردان در تاريخ جمهوري اسلامي ايران، الگو هستند. خطيب موقت نماز جمعه تهران گفت: در داخل كشور نيز افرادي همراه با منافقين و داعش مي‌شوند و افرادي در داخل كشور با امريكا، اروپا و بي‌بي‌سي كاملا آلوده همكاري مي‌كنند و مسوولان بايد به‌گوش باشند. او امنيت امروز كشور را مديون اقدام انقلابي حضرت امام(ره) در برخورد با منافقين دانست و گفت: كساني كه خود را شاگرد امام مي‌دانند و دم از امام مي‌زنند، چرا مي‌گذارند امام مظلوم واقع شود؟ حجت‌الاسلام خاتمي همچنين با اشاره به تخريب‌هايي كه عليه او صورت گرفته است، گفت: باوجود اينكه عليه بنده تخريب‌‌هاي بسياري صورت گرفته و چنان عكس‌هايي با فتوشاپ عليه بنده درست مي‌كنند كه خودم هم در خواب ببينم، وحشت مي‌كنم، بنده وظيفه خود را در دفاع از امام(ره) انجام داده‌ام.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون