• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3152 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي

پيدا و پنهان

ناطق نوري براي شركت در همايش اصلاح‌طلبان نه دعوت شده و نه قولي داده است
دفتر حجت‌الاسلام والمسلمين ناطق نوري موضوع دعوت از وي براي شركت در همايش اصلاح‌طلبان را از ريشه تكذيب كرد. در پي اعلام زمان برگزاري همايش اصلاح‌طلبان و طرح موضوع دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمين علي اكبر ناطق نوري براي سخنراني در اين همايش، دفتر اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اين موضوع را از ريشه تكذيب كرد. يك عضو دفتر حجت‌الاسلام والمسلمين ناطق نوري در پاسخ به سوال خبرنگار فارس گفت: براي اين مراسم نه با شخص آقاي ناطق نوري و نه دفتر ايشان تماسي گرفته نشده است. وي تاكيد كرد: دراين باره هيچ دعوت‌نامه‌يي نيز براي حجت‌الاسلام والمسلمين ناطق نوري ارسال نشده و ايشان نيز هيچ قولي در اين باره نداده‌اند. همايش اصلاح‌طلبان در 25 دي برگزار خواهد شد.

اظهار بي‌اطلاعي سعيدلو از فعاليت‌هاي انتخاباتي احمدي‌نژاد
معاون امور بين‌الملل دولت دهم ضمن حمايت از وحدت اصولگرايان گفت: اگر صلاح باشد هر جايي از سنگر نظام كه احمدي‌نژاد نياز به پشتيباني داشته باشد، حاضر مي‌شويم. علي سعيد‌لو، وزير ورزش و جوانان دولت دهم در گفت‌وگو با ايسكانيوز با اشاره مواضع جناحي خود عنوان كرد: از مواضع اصولگرايي حمايت مي‌كنم و علاقه‌مند به شكل‌گيري وحدت بين اصولگرايان در انتخابات مجلس آتي هستم. وي ضمن اينكه كانديداتوري خود را در انتخابات مجلس آينده رد نكرد، گفت: پيش از وزارت در دولت نهم و دهم نماينده مجلس بودم و اگر صلاح باشد هر جايي از سنگر نظام كه نياز به پشتيباني داشته باشد حاضر مي‌شويم. سعيد لو با اشاره به واكنش‌ها نسبت به مباحث مطرح شده از سوي رييس‌جمهور تصريح كرد: يك كشور و مجموعه پويا در همه صحنه‌ها حاضر است و چهره نقادانه قوي‌تر هم از خود بروز مي‌دهد. وي ادامه داد: به‌طور طبيعي كلام مسوولان مورد تحليل قرار مي‌گيرد و بايد مطالب در جهت وحدت مجموعه نظام و استقامت در برابر دشمن بيان شود. گفتني است معاون امور بين‌الملل رييس‌جمهور دولت پيشين از جلسات و فعاليت‌هاي انتخاباتي احمدي‌نژاد و حاميان وي اظهار بي‌اطلاعي كرد.

مديرمسوول «مهرنامه» امروز محاكمه مي‌شود
مديرمسوول نشريه «مهرنامه» امروز در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود. به گزارش ايرنا، دادگاه رسيدگي به پرونده مديرمسوول «مهرنامه» در شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي محمدي كشكولي و با حضور اعضاي هيات منصفه مطبوعات برگزار خواهد شد. بر اساس اين گزارش، پرونده مديرمسوول «مهرنامه» به اتهام نقل مطالب از گروه‌هاي منحرف و مخالف منتهي به تبليغ آنها تشكيل شده است.

گزينه‌هاي تازه براي  معاونت سياسي وزارت كشور
به گزارش سايت «انتخاب»؛ چندي پيش با توجه به طولاني شدن روند انتخاب معاونت سياسي وزارت كشور و همچنين «گزينه‌هاي نه چندان مناسب اين معاونت»، رييس‌جمهور گزينه خود را به رحماني فضلي، وزير كشور معرفي مي‌كند و خواستار معرفي «صالحي اميري» در اين سمت حساس مي‌شود. ديروز سايت انتخاب به نقل از منابع خود، از مشخص شدن گزينه اصلي معاونت سياسي وزارت كشور به دستور رييس‌جمهور خبر داد. بيش از هفت ماه از استعفاي معاون سياسي وزارت كشور و عدم معرفي گزينه جديد مي‌گذرد، هفته گذشته نوبخت، سخنگوي دولت در پاسخ به اين سوال كه گفته‌ مي‌شود حسنعلي اميري قرار است براي اين سمت انتخاب شود، افزود: «آقاي اميري شخصيت محترم و مقبول دولت است اما شخص مورد نظر براي معاونت سياسي به زودي مشخص مي‌شود.» گفتني است برخي منابع خبري نيز از دو تن از استانداران دولت يازدهم به عنوان گزينه‌هاي احتمالي معاونت سياسي وزارت كشور ياد كرده‌اند و گفته مي‌شود احتمال حضور يكي از اين استانداران در پست خالي وزارت كشور بيش از ديگر احتمالات است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون