• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3609 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي:

رد كشف «بزرگ‌ترين محموله قاچاق» در بندر شهيد رجايي

مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي از برگزاري جلسات مختلف بين گمرك و اين سازمان براي حل اختلافات درباره پنجره واحد و تصويب دو مصوبه خبر داد و كشف بزرگ‌ترين محموله قاچاق كشور در بندر شهيد رجايي را نيز رد كرد و گفت: اين موضوع را دستگاه قضايي بايد تاييد كند.
محمد سعيدنژاد به فارس درباره پرونده كشف 210 كانتينري قاچاق كالا در بندر شهيد رجايي، گفت: در پرونده قاچاق كالا در بندر شهيد رجايي، اظهارنظر‌ قوه قضاييه براي ما حجت است و لازم نيست دستگاه‌هاي مختلف غيرمسوول، در اين‌باره اظهارنظر كنند.
او گفت: با ورود ارگان‌هاي غيرمسوول، عده‌اي به اشتباه متهم مي‌شوند و شايد در صورت وجود مقصران، حاشيه امني براي آنها ايجاد شود.
معاون وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد: همان‌طور كه قبلا هم اعلام شد در اين پرونده تا به اين لحظه هيچ‌يك از كاركنان سازمان بنادر و دريانوردي دستگير نشده‌اند، چون اداره بندر در ترخيص و خروج كالا نقشي ندارد؛ حتي در نامه‌اي رسمي به وزير راه، ‌اعتراض خود را به انتشار اين خبر ‌اعلام كرديم.
سعيدنژاد گفت: در‌ پرونده اعلامي رسانه‌ها مبني بر قاچاق كالا در بندر شهيد رجايي، مدعي هستيم‌ تا زماني كه فساد اثبات نشده است، اتهام و تهمت‌زني مناسب نيست و در اين مورد نظر نهايي را دستگاه قضايي عنوان مي‌كند و صحبت ديگر نهادهاي غيرمسوول فقط مباحث يك‌سويه است.
گوشت گوسفندي۴ هزارتومان گران شد
رييس اتحاديه گوشت گوسفندي با بيان اينكه در يك ماه و نيم اخير اين نوع گوشت بين سه تا چهار هزار تومان گران شده است، گفت: با توجه به اينكه در آستانه عيد قربان هستيم مسوولان بايد فكري در اين زمينه كنند.
علي‌اصغر ملكي به مهر گفت: درحال حاضر قيمت هر كيلوگرم شقه بدون دنبه عرضه‌شده به مغازه‌دار ۲۹ تا ۳۰ هزارتومان و عرضه به مشتري بين ۳۳ تا ۳۴ هزارتومان است. قيمت اين نوع گوشت نسبت به هفته گذشته تغييري نداشته است.
او با بيان اينكه با كمبود دام در بازار مواجه هستيم، گفت: مسوولان بايد دستور بدهند دام وارد بازار شود. وي ادامه داد: به هر حال در اين شرايط يا بايد از ذخاير استفاده شود يا دستور بدهند عشاير و كساني كه دام زنده دارند، آن‌ را وارد بازار كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون